Beantwoord

Visual voicemail bij Stel Samen & Stel Bij

• 12 januari 2016
  • 9 reacties
  • 238 Bekeken

Mijn visual voicemail werkt niet meer sinds nieuw toestel en nieuw abonnement. Hoe komt dat?
icon

Beste antwoord door kme 12 januari 2016, 22:04

Mijn visual voicemail werkt niet meer sinds nieuw toestel en nieuw abonnement. Hoe komt dat?

Hoi margreet,

Welkom op het forum!

Het kan zijn, doordat je abonnement verlengd is (neem ik aan) dat deze optie weer uit staat. Je kunt deze bundel zelf weer aanzetten via je My T-Mobile. De bundel vind je bij 'Bundels aanpassen'.

Laat je ons even weten of het gelukt is?

Succes!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6

Hoi margreet,

Welkom op het forum!

Het kan zijn, doordat je abonnement verlengd is (neem ik aan) dat deze optie weer uit staat. Je kunt deze bundel zelf weer aanzetten via je My T-Mobile. De bundel vind je bij 'Bundels aanpassen'.

Laat je ons even weten of het gelukt is?

Succes!
Dan moet ik er per maand extra voor gaan betalen, terwijl het standaard in mijn oude abonnement zat. Ik wist niet dat het een extra service was. Dit is mij niet verteld. Beetje jammer.
Reputatie 6
Je komt van een flex abonnement?
Van een abonnement uit 2010, geen idee hoe het heette.
Op mijn oude factuur staat i-150 '08
Reputatie 6
Badge +15
Hey Margeet,

Fijn dat Kme je al van een reactie heeft voorzien! 🙂

Visual Voicemail is inderdaad een extra bundel die je zelf kunt toevoegen bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan waar je nu gebruik van maakt. Bij jouw vorige prijsplan zat Visual Voicemail bij de prijs inbegrepen.

Ik zie dat je Visual Voicemail nog niet hebt geactiveerd. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kunnen wij het ook voor je activeren. Laat het maar weten!
Uiteraard wil ik hier niet extra voor betalen...
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Margreet,

Ik zie dat kme en mijn collega Amy je al hebben voorzien van een antwoord. Visual Voicemail is inderdaad een extra bundel binnen het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Ik kan me je gevoel voorstellen. Maar ik zie bijvoorbeeld wel dat je een stuk voordeliger uit bent met je nieuwe abonnement in vergelijking met je oude abonnement. Ook is het zo dat je er een stuk op vooruitgaat wat betreft de kosten voor bellen buiten je bundel en snelheid van je databundel!

Ik ben even met je aan het meedenken om Visual Voicemail zo voordelig mogelijk te gebruiken. Ik zie dat je bijvoorbeeld gebruik maakt van T-Mobile Extra. In de catalogus kun je je punten gebruiken voor een factuurkorting van €5. Daarmee zou je al twee maanden gebruik kunnen maken van Visual Voicemail zonder dat je het merkt in je portemonnee. Naast de punten die je spaart met de factuur kun je ook extra punten verdienen door bijvoorbeeld vragen te beantwoorden. Daarnaast kun je bijvoorbeeld deze maand en in februari punten verdienen door andere klanten te helpen op dit forum! Met tien antwoorden per maand zit je op 200 punten per twee maanden. In combinatie met het puntentotaal wat je overhoudt als je nu voor de factuurkorting van €5 zou kiezen heb je alweer bijna genoeg punten om over twee maanden weer te kiezen voor €5 factuurkorting. Om je te motiveren en te belonen wil ik het verschil wel aan je puntentotaal toevoegen! 😃 Over twee maanden zou je dan alweer twee maanden gebruik kunnen maken van Visual Voicemail, zonder dat je er extra voor betaalt!

Heb ik je enthousiast gemaakt? Ik hoop het wel! 😃 Laat je even weten of we er een sport van gaan maken?
Dank je wel voor je uitvoerige antwoord. Ik ga erover nadenken.

Reageer