Beantwoord

Visual Voicemail icm Helder prijsplan

Ik wil geen visual Voicemail meer?
icon

Beste antwoord door Issam 18 april 2016, 14:45

Hoi hoi Floormans,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Mijn excuses dat je hier op voorhand niet over bent geïnformeerd! Het is met het Helder prijsplan niet mogelijk om gebruik te maken van Visual Voicemail in verband met de Vast Mobiel Integratie. Dit werkt niet samen met elkaar.

Ik hoop dat mijn antwoord 'Helder' is. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We staan altijd voor je klaar Floormans.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
@Simonejive dat mag. 🙂 Ik heb de bundel voor je uitgeschakeld.

Mocht je nog vragen hebben stel deze dan gerust.
Ik heb twee weken geleden mijn abonnement verlengd. Maar heb niet om de visualvoicemail gevraagd. Deze wordt echter wel in rekening gebracht. Hoe kan ik dit wijzigen?
Reputatie 7
Badge +15
@Chaim90

Je hebt bij het verlengen van je abonnement gekozen voor het 'Altijd iPhone Voordeel' prijsplan. Je maakt hierbij inderdaad gebruik van Visual Voicemail. Op je factuur zie je terug dat je hier een korting 'Korting Altijd iPhone' bij krijgt. Het is niet mogelijk om deze bundel te verwijderen omdat je hebt gekozen voor het prijsplan waar dit standaard bij in zit.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Hoi, Ik heb een Helder Altijd abo met iPhone 6 Plus. Sinds abo is verlengt afgelopen 7 januari doet visual voicemail het niet meer. Wat kan het zijn? Hoe kan ik her weer aanzetten?

Tnx🆒
Reputatie 7
Badge +15
Hey Larazza,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat jij jouw vraag hier stelt.

Ik ben net direct naar jouw gegevens gaan kijken en je maakt inderdaad gebruik van het Helder zakelijke-prijsplan. Visual Voicemail is bij dit prijsplan niet beschikbaar en we kunnen deze dan helaas ook niet voor je aanzetten!

Helaas niet het antwoord waar je op zat te wachten maar ik hoop dat ik je in ieder geval van wat duidelijkheid heb voorzien! Laat je het weten als je nog vragen hebt? We helpen je hier graag! 🙂
Dit blijft vreemd. Ik werd hier helaas ook pas na de overstap mee geconfronteerd. Visual voicemail was prima en daarmee vergeleken is de gewone voicemail waardeloos. Ik heb nooit een "helder" antwoord gekregen waarom dit niet meer mogelijke is. Het is nog elke dag een puntje van irritatie.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Floormans,

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Mijn excuses dat je hier op voorhand niet over bent geïnformeerd! Het is met het Helder prijsplan niet mogelijk om gebruik te maken van Visual Voicemail in verband met de Vast Mobiel Integratie. Dit werkt niet samen met elkaar.

Ik hoop dat mijn antwoord 'Helder' is. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan weet je ons te vinden. We staan altijd voor je klaar Floormans.

Reageer