Beantwoord

Visual Voicemail iPhone

  • 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 17 reacties
Beste lezer,

Een tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengt en kreeg daarbij een aantal maanden visual voicemail gratis. Prima, geen probleem. Ik kon dit volgens medewerker aan de telefoon opzeggen op het moment dat deze gratis maanden verlopen zijn.

Op my t-mobile kan ik de visual voicemail niet opzeggen. Kunnen jullie dat voor mij doen? Of ben ik nu gedwongen om te gaan bellen?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 januari 2017, 15:06

Hi Tsavo,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb jouw Visual Voicemail direct stopgezet. Je hoeft dus niet te bellen naar de klantenservice. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tsavo,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb jouw Visual Voicemail direct stopgezet. Je hoeft dus niet te bellen naar de klantenservice. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Thank you, ik zie het nog niet direct aangepast bij mijn abonnement op de app maar dat zal wel goed komen.
Reputatie 7
Badge +20
You're welcome! Als je nu kijkt dan zie je dat de bundel is verwijderd! 🙂

Reageer