Vraag

Visueel Voicemail uit na update iPhone

Beste,

Ik heb een update gedaan van mijn iPhone en nu opeens is de visueel voicemail helemaal weg. Die komt NIET meer voor in het menu en kan deze ook niet meer instellen. Wat is hier aan de hand en hebben meer hier last van? Nu krijg ik alles in mijn normale voicemail en dan moet ik betalen om het uit te luisteren en dat vind ik toch iets teveel van het goede.

Dus T-Mobile, gaan jullie dit oplossen? En hebben hier meer mensen last van?

Dank u alvast voor het antwoord.

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 2
ja, ik heb hier ook last van, Visual Voicemail is foetsie sinds de laatste update. Hoopte hier een oplossing te vinden.
Reputatie 6
ik heb het ook na mij update naar 4.3 maar hoe het komt weet ik ook niet
Reputatie 2
Ik heb er na de update ook last van dat visual voicemail uit is. HELP !
Reputatie 2
Ook ik heb er last van! Waarom komt de oplossing niet een keer? T-mobile gebeld en kon ook niks betekenen, gegoogled en alles gedaan wat ze vroegen, waaronder reset, echter geen resultaat... dus nu een lege telefoon met fabrieksinstellingen en niks verder!

OPLOSSING?????????
Reputatie 2
Ik heb ook sinds de latste update last van. Mij visual voicemail in de lucht verdwenen.
Ze hebben me gebeld om te laten weten dat ik weer een VVM heb. Jaja, ik heb hem weer maar als mensen mij bellen komen ze er niet op uit. Als goed is bellen ze me vanmiddag weer terug om te controleren of het werkt. Nou, kan ze dus vertellen dat het nog niet werkt. Maar ze hebben wel mijn VVM weer aan gezet...
Misschien toch nog maar even klantenservice bellen en laten weten dat het best opgelost kan worden!!!
Reputatie 5
@iedereen
Kunnen jullie proberen om de netwerkinstellingen te herstellen via Algemeen > Instellingen > Stel opnieuw in? Wanneer dit niet heeft geholpen, dan kun je nog proberen om de iPhone opnieuw in te stellen als nieuwe iPhone. Dit kun je doen via iTunes > herstellen. Let erop dat je wel eerst een back-up maakt.
Ik heb dus niets hoeven doen want het was een foutje bij T-Mobile. Ze hebben voor mij een reset gedaan en ik kan weer VVM ontvangen. Alles is verhopen en prima in orde. Bedankt T-Mobile!
Reputatie 2
Helaas werkt niet.
Nog steeds geen VVM!
Reputatie 6
bij mij ook nog niet v v m kan het net zo als bij serviceweb gedaan worden
Reputatie 5
@datonthoudikwel
Ik zie dat het vanochtend al is doorgezet naar de technische afdeling.

@arie61
Ik heb de melding doorgezet naar de technische afdeling.
Jullie krijgen hier beide nog een terugkoppeling over.
Reputatie 2
Ik heb hier ook al een tijdje last van, ongeveer sinds de vorige update al. En ik heb alle genoemde oplossingen al geprobeerd en niets werkt. Help?
Reputatie 5
@SpiritMuse
Ik heb je melding doorgezet naar de technische afdeling. Je krijgt hierover een terugkoppeling.
Reputatie 2
Ook ik heb er last van kan je mij ook doormelden dank u
Reputatie 5
@rioolridder

Ik heb het Visual Voicemail probleem doorgestuurd naar de technische afdeling. Via een telefoontje of sms-bericht zul je de melding krijgen dat het probleem is opgelost. Tot die tijd wil je ik je vragen je iPhone niet uit te zetten.
Reputatie 2
Ook bij mij doet hij het niet meer
Reputatie 5
@marrox
Ik heb je melding doorgezet naar de technische afdeling. Je krijgt hierover een terugkoppeling.
Reputatie 2
Ook ik heb geen VVM. Van alles geprobeerd. Ook graag doorgeven aan de technische afdeling
Reputatie 5
@BBR
Ook voor jou heb ik een melding doorgezet naar de technische dienst. Zodra er meer bekend is ontvang je hierover een terugkoppeling.
Reputatie 2
Add me to the list, ook geen VVM meer...heeeelll lastig!
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ook hier geen VVM meer

.
Ik zou ook graag geholpen willen worden. Alvast bedankt!
Reputatie 5
@roderickroode, mamadaantom

Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Ook aan jullie de vraag om je iPhone niet uit te zetten.
Jullie krijgen bericht als het opgelost is.
Reputatie 2
Heel erg bedankt!!!

Reputatie 2
Beste Moderator,

Ook voor mij hetzelfde probleem. Wilt u het voor mij ook doorzetten naar de technische dienst? Dank!
Reputatie 5
@strepenkat
Ook voor jou is het doorgezet en graag de iPhone niet uitzetten.