Vraag

Visueel Voicemail uit na update iPhone

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 2
Hier nog 1! Mag ook mijn probleem door naar de technische dienst?

Bvd!
Reputatie 2
En hier nog eentje. Ben sinds een week met de Helpdesdk aan't bellen voor dit probleem. Tot op heden zonder resultaat.
Reputatie 2
Ook bij mij en mijn zus is na de storing van gisteren de VVM kwijt. Het lijkt mij dat dit door de storing komt. Wordt er voor alle abonnees aan een oplossing gewerkt? Mvg Rolijn
Reputatie 5
@Svenvanrijen
Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Ik wil je vragen de iPhone niet uit te zetten. Je krijgt een bericht als het is opgelost.

@Herwig
Ik zie dat ze voor je al bezig zijn. Ook jij ontvangt een bericht wanneer het is opgelost.

@Rolijn
Ook voor jou heb ik het doorgezet naar de technische afdeling. Ik wil je vragen de iPhone niet uit te zetten. Je krijgt een bericht als het is opgelost.
Reputatie 2
@EsthervD

Bij mij werkt VVM nu weer dank zij de professionele ondersteuning van @tmobile_webcare op Twitter. Hartelijk bedankt T-Mobile.

Problemen kunnen overal optreden. Dat is niet erg, zolang die problemen maar binnen een redelijke tijd professioneel opgelost worden. En dat is bij T-Mobile, gelukkig, steeds het geval.
Reputatie 2
Ook ik heb al enige tijd geen VVM meer. Kunt u dit aub voor mij verhelpen?

Dank u
Reputatie 5
@Freckles

Zodra je gebruik probeert te maken van Visual Voicemail krijg je dan een foutmelding of wordt er automatisch naar de gewone voicemail gebeld? Ondervindt je dit probleem sinds de update naar iOS 4.3.?
Reputatie 2
Hoi, er wordt automatisch naar de voicemail gebeld. en ja idd na de update
Reputatie 2
Ik heb waarschijnlijk binnen het forum het antwoord gevonden.

Visual Voicemail is alleen te gebruiken in combinatie met een iPhone/iPlan-abonnement. Ik zie dat je nu gebruikmaakt van een Relax Online abonnement. Daarom is deze dienst niet beschikbaar.

Ik denk dat ik het hiermee maar moet doen dan he. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 2
Even voor de volledigheid, heb verlengd met een een relax 220 sim only abo.
Reputatie 5
@Freckles

Fijn dat je het antwoord reeds zelf hebt gevonden. 🙂