Beantwoord

Voordeelpakket?!

• 6 juli 2015
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Beste,

Laatst heb ik mijn abonnement verlengt via Miky (eerst GSM-Topdeal), die samen met Tmobile samenwerkt. Ik had mijn oude abonnement verlengt door een sim-only abonnement af te sluiten. Toestel heb ik los aangeschaft, omdat een sim-only goedkoper leek.. Bij Miky sloot ik een abonnement af die 11,50 euro per maand zou kosten (zie bijlage). Zojuist keek ik op mijn Tmobile en staat er dat ik 18,98 euro per maand af moet tikken (zie bijlage). Dit komt door het voordeelpakket dat er bij zit en waar ik niet om heb gevraagd. Weet iemand wat dit voordeelpakket is en hoe ik het weg kan halen?
Bij voorbaat dank!

M.v.g.

Willem
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 8 juli 2015, 15:01

Hey Willemnieuw,

Goed dat je dit bij ons controleert, maar houd het voortaan alsjeblieft bij 1 topic! Het aanmaken voor dubbele topics heeft verder geen zin, omdat we topics oppakken aan de van wanneer ze binnenkomen en het zorgt voor minder overzicht.

Ik heb je contract en kortingen er gelijk bij gepakt en je betaalt gewoon het bedrag waar je voor getekend had. Op My T-Mobile wordt de korting op het startabonnement (nog) niet getoond. Bij jou is dit 100%, dus je kunt deze bundel eigenlijk wegstrepen, waardoor je uitkomt op €11,50! :)

Hopelijk is het zo duidelijk, maar anders beantwoorden we verdere vragen graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Willemnieuw,

Goed dat je dit bij ons controleert, maar houd het voortaan alsjeblieft bij 1 topic! Het aanmaken voor dubbele topics heeft verder geen zin, omdat we topics oppakken aan de van wanneer ze binnenkomen en het zorgt voor minder overzicht.

Ik heb je contract en kortingen er gelijk bij gepakt en je betaalt gewoon het bedrag waar je voor getekend had. Op My T-Mobile wordt de korting op het startabonnement (nog) niet getoond. Bij jou is dit 100%, dus je kunt deze bundel eigenlijk wegstrepen, waardoor je uitkomt op €11,50! :)

Hopelijk is het zo duidelijk, maar anders beantwoorden we verdere vragen graag!
Beste David,

Bedankt voor uw reactie! Het is mij nu duidelijk.
Excuses voor de dubbele topic, maar ik achtte dit als een prangende vraag en wou daarom ook zo snel mogelijk een reactie..

Nogmaals bedankt!

M.v.g.

Willem