Sticky Beantwoord

Voorkom hoog dataverbruik: bekijk hier de tips!

Merk je dat je erg veel data gebruikt uit je databundel en je niet weet hoe dat komt of wil je gewoonweg tips over het verminderen van je dataverbruik? In dit nieuwe topic lees je hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen! 🙂
icon

Beste antwoord door Dave670 22 september 2014, 19:29

Merk je dat je erg veel data gebruikt uit je databundel en je niet weet hoe dat komt of wil je gewoonweg tips over het verminderen van je dataverbruik? Klik hier voor de link naar het nieuwe topic over het voorkomen van hoogverbruik. 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Merk je dat je erg veel data gebruikt uit je databundel en je niet weet hoe dat komt of wil je gewoonweg tips over het verminderen van je dataverbruik? Klik hier voor de link naar het nieuwe topic over het voorkomen van hoogverbruik. 🙂

Reputatie 3
Dave670 schreef:

Ik merk dat ik sinds kort erg veel data gebruik uit mijn databundel maar ik weet niet hoe het komt?
Kunnen jullie tips geven?

Jammer dat mijn tip is weggecensureerd.
@Xcrm,

Je tip is samengevoegd in het antwoord 😉
Reputatie 3
Dave670 schreef:

@Xcrm,

Je tip is samengevoegd in het antwoord ;)

Toch vreemd dat je antwoord geeft op je eigen vraag.
Is dit een misschien een roep om aandacht?
Misschien is het een hulptopic? De titel is "Beantwoord: Voorkom problemen met hoge facturen door (teveel) data verbruik! hier de tips!".

Toegegeven, 1 post met de vraagstelling was mooier geweest. In plaats van een vraag aan te maken, had een normaal topic ook gekund (denk ik, kan dat nog?), dan stond er geen 'vraag' of 'beantwoord' in de titel.

Maar een roep om aandacht is dit niet. Er zijn een aantal klant experts die informatieve topics aanmaken, bijvoorbeeld over de verschillende soorten netwerken (G, E, 3G etc.), mogelijke redenen waarom je niet kan bellen / sms'en / internetten, hoe je je simkaartnummer zelf kunt vinden. Dit zal dus ook zo'n topic zijn. 🙂
Reputatie 5
@allen,

We gebruiken soms de content van het forum ook op onze website. Dit kan echter alleen als het een vraag is waarop een antwoord wordt gegeven dat we kunnen markeren als antwoord. Vandaar dat het topic dat Dave eerst had aangemaakt nu een topic is waarin eerst de vraag wordt gesteld.
@iedereen, nog een tip uit eigen ervaring: ik gebruik mijn apparaat als hotspot en maak zo verbinding vanuit mijn notebook met internet. Ik had sinds september een gigantisch onverklaarbaar dataverbruik. Dat bleek uiteindelijk te komen door een upgrade van win8 naar win8.1, waarbij skydrive automatisch aanstaat en ook niet meer uit te zetten is. Hij slaat alles automatisch op in de Cloud en het uitzetten van automatisch synchroniseren wordt omzeild. Ik kwam daar achter door het installeren van het programma Networx. Een gewaarschuwd mens......
Reputatie 7
Badge +15
@Daevanos

Bedankt voor je tip! Waarderen we zeer! 🙂
Bedankt voor de tips!
@LdKJ,

Fijn om te lezen dat de tips hebben geholpen! 🙂 Zojuist heb ik extra tips toegevoegd, wellicht heb je hier ook nog iets aan?
Bedankt voor de tips.
Ik kon dus toch nog wat mb's besparen.🆒

Reageer