Beantwoord

Voorwaarden 120 minuten in de EU

• 8 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 382 Bekeken

Heb abonnement: incl. per maand 'gratis' 120 minuten bellen binnen de EU. Is dat ook geldig voor het binnen de EU van GSM naar GSM bellen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 augustus 2016, 14:59

Hoi peter walderveen, welkom op het klantenforum.

De prijslijst heeft de volgende voorwaarden opgenomen staan:
Binnen uw belbundel bedraagt het beltarief de gemiddelde prijs per minuut van uw bundel. De belbundels zijn tot 120 minuten ook in Zone 1 landen te gebruiken. Dit geldt voor bellen in Zone 1 en vanuit Nederland bellen naar Zone 1. Op www.t-mobile.nl vindt u welke landen tot Zone 1 behoren. Zonder belbundel, na verbruik van uw 120 minuten belbundel of die 120 minuten in Zone 1 landen, bedraagt het beltarief € 0,23 per minuut. Gesprekken binnen Nederland worden per seconde afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken van Nederland naar een Zone 1 land worden per 30 seconden afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken vanuit een Zone 1 land worden per seconde afgerekend met een minimum van 30 seconden. Voor bellen naar, in of vanuit het buitenland (exclusief Zone 1 landen) en bellen naar Servicenummers (inclusief Zone 1 landen) gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Minuten zijn een maand houdbaar na aankoop.

Alle voorwaarden voor het Stel Bij abonnement vind je in de tarievenlijst, die kun je downloaden op deze pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi peter walderveen, welkom op het klantenforum.

De prijslijst heeft de volgende voorwaarden opgenomen staan:
Binnen uw belbundel bedraagt het beltarief de gemiddelde prijs per minuut van uw bundel. De belbundels zijn tot 120 minuten ook in Zone 1 landen te gebruiken. Dit geldt voor bellen in Zone 1 en vanuit Nederland bellen naar Zone 1. Op www.t-mobile.nl vindt u welke landen tot Zone 1 behoren. Zonder belbundel, na verbruik van uw 120 minuten belbundel of die 120 minuten in Zone 1 landen, bedraagt het beltarief € 0,23 per minuut. Gesprekken binnen Nederland worden per seconde afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken van Nederland naar een Zone 1 land worden per 30 seconden afgerekend met een minimum van een minuut. Gesprekken vanuit een Zone 1 land worden per seconde afgerekend met een minimum van 30 seconden. Voor bellen naar, in of vanuit het buitenland (exclusief Zone 1 landen) en bellen naar Servicenummers (inclusief Zone 1 landen) gelden andere tarieven en deze worden apart afgerekend. Minuten zijn een maand houdbaar na aankoop.

Alle voorwaarden voor het Stel Bij abonnement vind je in de tarievenlijst, die kun je downloaden op deze pagina.
Hallo Kaassausje,

Dank voor het uitgebreide antwoord.
Dat helpt mij zeer indien ik in de EU over mijn 120 minuten 'vrij bellen' heen zou gaan.

Maar de vraag was in eerste instantie: geldt dat allemaal ook als ik vanuit een EU land met mijn GSM bel naar een GSM in een ander EU land bel of geldt dit alleen voor: van mijn GSM naar een 'vast' nummer in de EU?

M.vr.gr. Peter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Ook namens mij welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat Kaassausje al het een en ander heeft verteld over de 120 minuten voor in de EU. Goed dat je nog even een aanvullende vraag stelt. Als je in de EU bent (zone 1) kun je vanaf jouw mobiele telefoon bellen naar een ander mobiel nummer in de EU. En dat geldt ook voor een vast nummer. Beiden kunnen van deze 120 minuten. Dat is weer mooi meegenomen. Op deze pagina vind je nog meer informatie over jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Nog een leuk reisje op de planning binnenkort? :)

Mocht je nog een vraag hebben, dan weet je ons te vinden op het forum. We helpen je graag!
Beste Thalina,

Dank voor je antwoord. Nu is het mij allemaal duidelijk!

Met vriendelijke groet en nog veel succes op het forum,

Peter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Fijn om te horen dat het zo duidelijk is! 🙂 Als je nu of in de toekomst nog eens een vraag hebt, dan weet je ons te vinden hier op het forum!

Reageer