Vraag

Voorwaarden i-150?

Waar kan ik de voorwaarden van i-150 vinden? Ik heb mijn contract verlengd (zoals ik al jaren als trouwe t-mobile klant doe) en kennelijk betekende dat dat ik over ben gegaan van i-150 '08 naar i-150 en heb ik nu de helft minder bel/smstegoed voor hetzelfde bedrag. Deze wijzigingen in het contract zijn niet besproken bij de telefonische verlenging en ook in mijn contractbevestiging kan ik niet duidelijk terugvinden hoe of wat. Graag zou ik dan ook de voorwaarden van het abonnenment ontvangen.

6 reacties

Reputatie 5
@kstr
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je nogmaals de bevestiging toegestuurd, hierbij ook de prijslijst van je nieuwe i-150 abonnement.
ik heb ook mijn contract verlengd, maar hoor via via dat ik nu maar 500 mb data krijg, ipv 1000 mb bij andere i-abo's.

waarom lees ik dat nergens?
en wat moet ik doen om dit nog te wijzigen? ik krijg mijn 4s morgen.
Reputatie 5
@Albertdepee
Bij je vernieuwing ga je gebruik maken van de iSmart 150, hierbij heb je een deta limiet van 500 MB, wanneer je de iSamrt 200 zou gebruiken heb je een data limiet van 1000MB. Je hebt op 28 oktober je abonnement vernieuwd, de iPhone heb je al in huis. Het is voor je mogelijk om je bundel via My T-Mobile te verhogen.
Reputatie 2
Ik heb op dit moment een I-150"08 abonnement.
Wat zijn de verschillen met het nieuwe I-150 abonnement.
Reputatie 6
de verschillen zijn je heb nu 150 belminuten 150 sms jes en 1 of 2 gb internet(snelheid van internet kan 3,6 of 7,2 zijn)die laatste heb ik dan is het 1 gb

je krijg bij ismart-150 het volgende 150 bel of sms mms je mag daar tussen kiezen is dus de helft minder snel internet 7,2 en 500 mb internet heb je daar te weinig aan dan zou ik smart 200 nemen 2 keer zoveel internet 50 bel of sms meer en het kost maar 5 euro per maand meer
Reputatie 5
@kefkip, de oude tarieven vind je op onze website. Hier zie je de tarieven van de oude i-abonnementen. Informatie over de iSmart-abonnementen vind je ook op onze website.

Reageer