Vraag

voorwaarden iSmart 150 Sim Only

Hallo,

Ik zou graag de voorwaarden van iSmart 150 Sim Only willen hebben. Dit omdat ik kosten buiten mijn bundel heb en nog minuten over heb EN omdat er aansluitkosten zijn gerekend die mij NIET zijn genoemd toen ik het abonnement telefonisch afsloot. Heb samen met jullie medewerker de kosten doorgenomen, het zelf herhaald aan hem om er zeker van te zijn en toch worden er kosten in rekening gebracht.

Heb een zeer zure smaak van mijn eerste factuur overgehouden!

9 reacties

Reputatie 1
Denk dat het volgende aan de hand is: je krijgt belminuten per een bepaalde datum zeg de 15e. Als je op de 10e je telefoon geleverd krijgt dan denkt ieder normaal mens dat je dan 150 belminuten hebt. Maar in de praktijk heb er dan maar ongeveer 1/6 maand keer 150, iets van 25 belminuten gekregen. Iedereen met een nieuwe telefoon gaat over het algemeen de eerste dagen flink bellen, maar na die 25 minuten gaat de rekening dus lopen. En voor alle duidelijkheid geven ze dat NERGENS aan, hier zijn dus al veel meer mensen ingetrapt!
Reputatie 4
Hoi Mauder, 

Ik zal je hieronder de voorwaarden van je betreffende abonnement plaatsen. 

Link: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/oude-prijslijsten/smart-simonly/ismart-so-tot30-09-12.pdf

Dit zijn wel de abonnementen tot 2012, weet niet wanneer je hem hebt afgesloten?

Het is echter wel zo dat aansluitingskosten heel vaak bij nieuwe abonnementen zitten. Ik weet echter niet wat de persoonlijke afspraken waren, want daar was ik niet bij. 
Ik hoop dat je vraag zo voldoende beantwoord is. 
Groetjes Tribaltim
@Dwieb: Als dat zo is dan zou dat wel raar zijn... Dat staat nergens vermeld inderdaad. Daarom wil ik graag de voorwaarden zien.
Morgen ga ik eens even bellen.

Net zoals de aansluitkosten. Heb eerst goed uitgezocht wat de kosten zijn, via de website EN via de telefoon, maar dit zijn toch echt verborgen kosten.
Gelukkig ben ik lid van de Consumentenbond!
Reputatie 4
Wanneer heb je het abonnement afgesloten Mauder?
Hoi Tribaltim, begin mei afgesloten.

Er waren verder geen afspraken, ben overgegaan van prepaid naar abonnement. Heb zoals eerder vermeld telefonisch naar de kosten gevraagd, deze werden opgenoemd en waren van de opbouw van het abonnement, heb dit herhaald ter bevestiging maar aansluitkosten werden niet genoemd.
Heb alles bij elkaar gezocht, de bevestiging per mail van de bestelling met de bedragen, de factuur en de belstatus, maar volgens mij moet T-Mobile terug naar school om te leren optellen. Dit alles geeft mij een naar gevoel en voel er veel voor op basis hiervan mijn abonnement op te gaan zeggen en over te gaan naar een telecomprovider die WEL kan tellen.
Reputatie 4
Oke Mauder, 

Met betrekking tot je voorwaarden en aansluitkosten zal een Tmobile medewerker je moeten gaan helpen. 
Ik kan betreffende abonnementensvoorwaarden op dit moment ook niet vinden en kan het op dit moment niet voor je navragen, omdat er geen Tmobile medewerker aanwezig is. 

sorry voor het ongemak. Ik kan je op dit moment even niks anders adviseren dan even af te wachten totdat er een medewerker van Tmobile online komt om je vraag te beantwoorden. 
Groetjes Tribaltim
Hoi Tribaltim, bedankt voor je hulp. Ga morgen bellen en zal hier posten wat het antwoord is.
Reputatie 4
Geen dank Mauder! Kleine moeite ook al heb ik je niet veel verder kunnen helpen. 
Ik betwijfel alleen of ze morgen open zijn op tweede pinksterdag, maar dan weet je het in ieder geval mochten ze niet opnemen :D

Groetjes Tribaltim

Reageer