Vraag

Voorwaarden van abonnement

Waar kan ik vinden welk abonnement op mij van toepassing is? Ik heb echt overal gezocht, maar ik word alleen maar doorverwezen naar prijslijsten, ik wil gewoon weten onder welke voorwaarden MIJN abonnement geldt. Als ik in mijn T-mobile kijk naar mijn abonnement krijg ik dit:
Huidig tariefplan: T-Mobile 440 Sim Only € 24,95 per maand
Bundels: Internet Smart
Blackberry
Travel & Surf
Startdatum contract: 31 oktober 2011
Einddatum contractsperiode: 30 oktober 2012
Abonnement verlengen:
Je komt nog niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vanaf drie maanden (min één dag) voor het eind van je vaste contractperiode, kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen. Bijvoorbeeld: als je vaste contractperiode afloopt op de 17e, kun je drie maanden eerder vanaf de 18e je contract vernieuwen.
Maar dit vind ik helemaal niet interessant. Ik wil de voorwaarden zien waaronder ik dit contract ben aangegaan. En dat zijn in elk geval niet de voorwaarden die ik krijg als ik de prijslijst bekijk want ik reken mijn belminuten niet per minuut af.
Er moet toch wel ergens of op een manier een mogelijkheid zijn dit te zien?

3 reacties

Reputatie 6
@alex88
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je maakt gebruik van een T-Mobile 440 Sim Only en de voorwaarden voor dat abonnement zijn toch deze. We hebben voor dit abonnement nooit andere voorwaarden gehad.
Maar het gekke is dat ik vrijwel zeker weet dat ik geen abonnement heb afgesloten waar er naar boven op de minuut wordt afgerond... kan dat op een bepaalde manier?
Reputatie 6
@alex88

Bij het T-Mobile Sim Only abonnement is het altijd zo geweest dat gesprekken naar hele minuten worden afgerond.

Reageer