Vraag

Voorwaarden verlagen Relax

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb momenteel een T-mobile abonnement Relax 25’10.  Zelf zit ik ook vast met enig opgespaard beltegoed. Wat ik heb begrepen,  is de enige oplossing om mijn opgespaard beltegoed te behouden  mijn abonnement te verlagen naar een Relax 15’10 na mijn contractsperiode. 
Alleen wilde ik weten of ik ook naar een Relax 15’10 Sim only kon verlagen. Ik weet namelijk niet precies het verschil tussen Relax 15’10 abonnement en de Sim-only variant.
Graag zou ik ook willen weten wat ik na mijn contractsperiode maandelijks zou moeten betalen voor de aller laagste abonnementsvorm (Relax 15’10 of Relax 15’10 Sim only) en web en walk standaard (of is er een goedkopere variant?).

Dankje

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Ba2

Op 8 oktober kun je het abonnement verlagen naar een Relax Online 15. Het is niet mogelijk om te verlagen naar een Relax Sim Only omdat dit een ander type abonnement is. Je kunt de wijziging zelf via My T-Mobile doorvoeren. Lukt het niet? Dan doen wij dit natuurlijk ook graag voor je. De Relax Online 15 kost je maandelijks €13,95. Er is geen goedkopere internet bundel dan de Web'n'Walk Standard. Voor Relax Online 15 + Web'n'Walk betaal je maandelijks €23,90. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik graag van je.:)
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/ba2-263034/"

Op 8 oktober kun je het abonnement verlagen naar een Relax Online 15. Het is niet mogelijk om te verlagen naar een Relax Sim Only omdat dit een ander type abonnement is. Je kunt de wijziging zelf via My T-Mobile doorvoeren. Lukt het niet? Dan doen wij dit natuurlijk ook graag voor je. De Relax Online 15 kost je maandelijks €13,95. Er is geen goedkopere internet bundel dan de Web'n'Walk Standard. Voor Relax Online 15 + Web'n'Walk betaal je maandelijks €23,90. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik graag van je.:)

Beste Ysammar,

Inmiddels heb ik mijn bundel verlaagt naar een Relax Online 15. Hiernaast heb ik ook mobiel internet niet meegenomen in mijn vernieuwde abbonement. Het is toch zo dat ik nu niet meer vast zit (lees 1 jaar of twee jaar) aan mijn abbonement ?
Ik kan gewoon mijn abbonement opzeggen wanneer ik dat wil (met de 1 maand opzegging meegenomen) ...
Als ik nou weer gebruik wil maken van het mobiel internet, kan ik dat dan gewoon bij mijn T-mobile weer aanvinken en weer gebruik maken van het internet ? 
Reputatie 5
Hoi Ba2, je zit niet meer vast aan een contractperiode en kunt dus inderdaad opzeggen wanneer je wilt met een opzegtermijn van 1 maand. Als je weer een internetbundel wilt dan zet je het gewoon weer aan op my t-mobile. Die kan dan wel pas na een maand weer uitgezet worden omdat de minimale looptijd 1 maand is. 🙂

Reageer