Beantwoord

vorige provider niet opgezegd

• 24 juni 2020
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Mijn dochter heeft sinds 12 juni een abonnement bij julie lopen omdat ik hier ook zit. In maart/april zijn wij hier in de winkel geweest en gaf deze meneer aan dat alles geregeld zou worden. Zo kon ze haar nummer meenemen en zou haar andere abonnement stopgezet worden door jullie. 12 juni haar simkaart in der telefoon gedaan en nee ze had haar eigen nummer niet behouden. Opzich niet zo'n heel groot probleem iedereen een berichtje sturen en klaar. Alleen vandaag kreeg ik mail dat haar rekening wordt afgeschreven dus zodoende met hun contact opgenomen en hoorde ik dat er niks is opgezegd en haar simkaart dus nog actief is...hoe kan dit worden opgelost?

Groetjes

icon

Beste antwoord door TAVL 24 juni 2020, 16:15

Goedemiddag @Chanmegan,

Ook voor jou dochter welkom bij T-Mobile en welkom op deze klant-helpt-klantcommunity. Als medeklant kan ik niet zelf kijken wat er mis is gegaan. Sowieso kan dit gelukkig ook achteraf nog geregeld worden via nummerbehoud. Je kunt daarvoor dit formulier invullen. Dan wordt alsnog het oude abonnement opgezegd en overgezet. Mocht het toestel dual sim ondersteunen, dan zou jouw dochter ook gebruik kunnen maken van zowel haar oude als nieuwe sim, zodat ze ook op haar oude sim bereikbaar is, totdat het nummer is overgezet.

Je kunt er ook voor kiezen om zelf het oude nummer op te zeggen en het nieuwe T-Mobile nummer te blijven gebruiken. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chanmegan 

Als het om een nieuw nummer gaat dan is er blijkbaar dus een nieuw abonnement met nieuwe nummer afgesloten.

In dit geval dien je helaas zelf het andere contract op te zeggen. Jammer dat het niet correct is geregeld in de winkel.

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @Chanmegan,

Ook voor jou dochter welkom bij T-Mobile en welkom op deze klant-helpt-klantcommunity. Als medeklant kan ik niet zelf kijken wat er mis is gegaan. Sowieso kan dit gelukkig ook achteraf nog geregeld worden via nummerbehoud. Je kunt daarvoor dit formulier invullen. Dan wordt alsnog het oude abonnement opgezegd en overgezet. Mocht het toestel dual sim ondersteunen, dan zou jouw dochter ook gebruik kunnen maken van zowel haar oude als nieuwe sim, zodat ze ook op haar oude sim bereikbaar is, totdat het nummer is overgezet.

Je kunt er ook voor kiezen om zelf het oude nummer op te zeggen en het nieuwe T-Mobile nummer te blijven gebruiken. 

Reageer