Beantwoord

Vraag over abonnement

  • 2 juni 2020
  • 3 reacties
  • 538 Bekeken

Hallo ik had ooit ene abonnement jaren geleden bij t mobiel en ik had een vraag erover maar telkens word ik via de chat duidelijk gemaakt dat ik via jullie website mijn vraag moet indienen 

 

Prima dacht ik,

Bij deze heb ik het al meer dan 40x geprobeerd steeds browser verversen op andere mobiel geprobeerd

Elke alternatief lijkt een slechte einde te hebben

Bij deze wie o wie kan me hierbij helpen?

Ik kom niet verder dan stap 4 met het "checken of je vraag en gegevens kloppen"

 Kan ik gewoon geen normale emailadress krijgen van t-mobile?

Dan is dat nog sneller dan jelle opgelost.

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door David 5 juni 2020, 11:32

Hi @Flying-panda,

Je kunt via dit formulier jouw persoonsgegevens opvragen en dan gaat de desbetreffende afdeling daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je. Als je nog andere vragen hebt voor ons, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Flying-panda,

Je kunt via dit formulier jouw persoonsgegevens opvragen en dan gaat de desbetreffende afdeling daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag voor je. Als je nog andere vragen hebt voor ons, dan horen we het graag van je!

Ik wou graag mijn oude data gegevens opvragen aangezien ik er recht op heb.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Flying-panda 

Ik wil je graag verder helpen. Wat zou je willen weten over je oude abonnement? Op onze Community kun je ook al je vragen stellen, we helpen je dan graag verder!

Reageer