Beantwoord

Vraag over omzetten abonnement naar Unlimited

Reputatie 2
Hoi T-Mobile,

ik zag dat ik via https://www.t-mobile.nl/my/omzetten mijn huidige abonnement kan omzetten naar de nieuwste versie Unlimited. Super service! Ik kan echter alleen kiezen tussen Unlimited data en bellen, en Unlimited data en bellen incl USA. Ik zou graag kiezen voor Unlimited data zonder unlimited bellen. Kan dat ook? De optie staat er op die site niet bij.

Met vriendelijke groet,
Eva
icon

Beste antwoord door fluxsystem 12 maart 2019, 14:20

Hoi Eva.

Dit kan zeker, tegenwoordig heeft T-Mobile de optie voor 120 belminuten of onbeperkt.

Bij verlengen is deze optie sowieso zichtbaar.

Kan je misschien een screenshot sturen van de pagina die je voor je hebt bij het aanpassen van je abonnement?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Eva.

Dit kan zeker, tegenwoordig heeft T-Mobile de optie voor 120 belminuten of onbeperkt.

Bij verlengen is deze optie sowieso zichtbaar.

Kan je misschien een screenshot sturen van de pagina die je voor je hebt bij het aanpassen van je abonnement?
Reputatie 2
Bij deze:

Reputatie 4
Badge +6
Hi.

Thanks voor de screenshot.

Misschien is het handig om contact op te nemen met de klantenservice, dit is wel een technische issue.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aery,

Wat super dat je je abonnement wilt omzetten naar Unlimited. Wij bieden geen Unlimited aan zonder bellen dus je kan kiezen voor onbeperkt bellen of 120min. Kom je zo verder?

Reageer