Beantwoord

Vragen over mijn nieuwe Stel Samen contract

Ik heb bij de Sony xperia m gekocht bij gsm topdeal. Dit met een abonnement van 15.5. Euro in de maand met een toestelprijs van 65 euro en aansluitkosten van 30 euro. Vandaag is het nummer overgezet. Kan ik nu meteen bellen en internetten of wanneer gaat dat in? Welke dag krijg ik weer nieuw tegoed en welke dag moet ik betalen? Heb ik altijd bij jullie onbeperkt sms? En klopt het dat ik bij jullie een hogere prijs betaal dan dat ik hen afgesloten? Ik zou 15,5 betalen kaar bij jullie staat 26,49. Ik snap er niks meer van.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 28 oktober 2013, 20:11

Hallo @Redlod

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Na een nummer overzetting kun je meteen bellen en internetten, als je de simkaart hebt. 
Vanaf wanneer je abonnement in gaat moet je betalen. 

Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met het onbeperkt sms.. 

Je krijgt nu: 
Basisabonnement (onbeperkt internet): van €7,50 voor €6,00
Internet MB: 250 van €10,00 voor €5,00 
Bellen minuten: 90 van €9,00 voor €4,50
Sms: 0 €0 (buiten de bundel €0,30 per eenheid). 

Totaal: €15,50 per maand. 

Dus je krijgt geen onbeperkt sms. 

Dan verder: 

Sony Xperia M: van €282 voor €64,95
Aansluitkosten: van €53,38 voor €30,00
Verzendkosten:  €0,00
Totaal eenmalig:  €94,95

Dus je betaald €15,50 per maand. 

Ps. Het is niet handig om je nummer openbaar neer te zetten. Iedereen kan dit lezen en kan er (misschien) wel misbruik van maken. 
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Redlod

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Na een nummer overzetting kun je meteen bellen en internetten, als je de simkaart hebt. 
Vanaf wanneer je abonnement in gaat moet je betalen. 

Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met het onbeperkt sms.. 

Je krijgt nu: 
Basisabonnement (onbeperkt internet): van €7,50 voor €6,00
Internet MB: 250 van €10,00 voor €5,00 
Bellen minuten: 90 van €9,00 voor €4,50
Sms: 0 €0 (buiten de bundel €0,30 per eenheid). 

Totaal: €15,50 per maand. 

Dus je krijgt geen onbeperkt sms. 

Dan verder: 

Sony Xperia M: van €282 voor €64,95
Aansluitkosten: van €53,38 voor €30,00
Verzendkosten:  €0,00
Totaal eenmalig:  €94,95

Dus je betaald €15,50 per maand. 

Ps. Het is niet handig om je nummer openbaar neer te zetten. Iedereen kan dit lezen en kan er (misschien) wel misbruik van maken. 
Hartelijk dank voor uw bericht! Ik heb nog 1 vraag. In mijn T-Mobile app staat dat mijn overige kosten 2 euro 63 zijn. Maar ik heb gewoon belminuten. Ik kan hier ook niet zien hoeveel minuten ik nog over heb.
Reputatie 6
Badge +13
@Redlod

'In het begin is My-T-Mobile een beetje van slag.' 
Dit wordt na 1 a 2 dagen weer gelijk getrokken. 

Ook kun je dan zien hoeveel minuten je over hebt. 

Groet Leroy, 
Reputatie 4
@ Redlod

Even een correctie; je kan wel onbeperkt gebruik maken van sms. Bij het basisabonnement van Stel Samen zit namelijk standaard onbeperkt internet, sms en mms. Deze informatie kan je ook terugvinden in de prijslijst van jouw abonnement! 😉
Reputatie 2
Ik heb een abonnement afgesloten van € 26,50 per maand en volgens de klantenservice is dat € 31,70 hoe kan dat
Reputatie 7
Badge +20
Hey Milikan,

Welkom terug op ons Forum! Dat is lang geleden! ;)

Bedoel je met klantenservice je My T-Mobile account? Hier staat namelijk de korting op je startabonnement niet bij genoemd. Op je factuur staat de 30% korting wel, dit komt neer op €3,-. Je totaalbedrag komt dan uit op €28,70. Minder dan wat je op je My T-Mobile ziet, maar alsnog meer dan jij in je vraag benoemt. Ik zie dat je het contract via 't Telefoonhuys hebt afgesloten, staan er hier nog andere kortingen op dan degene die je op My T-Mobile ziet?

We horen het graag van je, zodat we kunnen kijken waar het verschil zit!

Reageer