Beantwoord

Vragen over Smart Seconds / Alleen bellen & SMS'en

Ik heb net smart sekonds afgesloten als verlenging van 150 bel en 100 sms, en nu lees ik ergens dat alleen bellen naar andere 06 binnen de bundel vallen en dat bellen naar vaste nummers buiten de bundel zouden vallen, klopt dat?
icon

Beste antwoord door Tom 11 oktober 2013, 10:52

@Cheesecurve het moment waarop je tegoed wordt toegekend is vastgesteld op de 13de van de maand. Je abonnement is op de 8ste ingegaan. Voor de periode van de 8ste tot de 13de is 5/30ste van het totale tegoed toegekend, ongeveer 35 eenheden dus. Op de 13de zul je het volledige tegoed ontvangen.

Het moment van toekennen van het tegoed wijkt af van de start van het abonnement omdat wij het toekennen van het tegoed van al onze klanten zo veel mogelijk verspreiden over de gehele maand. Dit doen wij om onze systemen te ontlasten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Nee, dat klopt niet dus maak je geen zorgen. 🙂 In de prijslijst van dit tariefplan staat namelijk in de eerste alinea:

Met dit abonnement kunt u bellen naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland en Sms’en naar Nederlandse nummers
Ok de link verwijst naar een 200 abo en ik heb een 220 abo,maar dat zal wel onder dzelfde condities zijn hoop ik. Overigens zie ik nu net bij mijntmobile dat ik van de 220 nog maar 33 minuten over zou hebben, maar dat waren het aantal minuten dat ik in het vorige abo verbruikt had, dus dat dient rechtgezet te worden.
Reputatie 5
@Cheesecurve het moment waarop je tegoed wordt toegekend is vastgesteld op de 13de van de maand. Je abonnement is op de 8ste ingegaan. Voor de periode van de 8ste tot de 13de is 5/30ste van het totale tegoed toegekend, ongeveer 35 eenheden dus. Op de 13de zul je het volledige tegoed ontvangen.

Het moment van toekennen van het tegoed wijkt af van de start van het abonnement omdat wij het toekennen van het tegoed van al onze klanten zo veel mogelijk verspreiden over de gehele maand. Dit doen wij om onze systemen te ontlasten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Reageer