Vraag

Vragen over wijziging van mijn abonnement

Omdat mijn huidige abonnement niet altijd toereikend is wil ik het aantal MB's verdubbelen van 250 naar 500.
Is zo'n aanpassing altijd weer terug te draaien? Kan dat per maand of zit je er weer een tijd aan vast?
Heeft dit nog consequenties voor als ik in november een nieuwe telefoon/abonnement uit mag zoeken?

1 reactie

Reputatie 5
@b.cornel Welkom op het T-Mobile forum!

Goed dat je hier even navraag over doet! Ik zie dat je gebruikmaakt van het Smart Plus abonnement. Bij dit abonnement zijn de belminuten nog gekoppeld aan het datategoed. Je maakt momenteel gebruik van het Smart Plus 170 prijsplan, een overstap op Smart Plus 230 ligt dan voor de hand. Je ontvangt dan 230 belminuten en 500MB aan data. Je mag je prijsplan altijd weer verlagen naar het niveau zoals oorspronkelijk is afgesloten op je contract. Eventuele bedongen kortingen komen te vervallen, dit heeft bij jou geen invloed aangezien je kortingsperiodes zijn verstreken.

De wijziging heeft geen consequenties voor je verlenging, je contract blijft ook na deze wijziging tot 25.11.2014 lopen.

Hou wel rekening met het volgende. Je ontvang iedere 23ste van de maand het nieuwe tegoed. Wanneer je de wijziging op bijvoorbeeld 26.07 doorvoert. ontvang je voor de periode 23.07 t/m 26.07 met terugwerkende kracht 10% van je huidige totale tegoed. Dit zijn dan 17 belminuten, alles wat je meer belt wordt dan onder de overige kosten berekend. Van je nieuwe tegoed ontvang je vervolgens 90% voor de periode 27.07 tot 23.08. Zie ook deze uitleg.

Ik hoop dat ik je vragen zo naar tevredenheid heb beantwoord! Mocht je hier verder nog vragen over hebben laat dan gerust nog een berichtje achter. 🙂

Reageer