Vragen/voorwaarden Relax prijsplannen (deel 2)

Reputatie 2
Hoi, ik heb een reax 25 +1000 smsjes en internet. Nu bel ik te veel. wat is het handigst o mijn abbonnement aan te passen Kan ik alleen het bellen nu laten blokkeren?

This topic has been closed for comments

296 reacties

Reputatie 2
Hallo allen,
Ik heb sinds 1 september een relax 25 abbonement met een iPhone 3GS:D
Maar ik zou graag willen weten, wat de exacte kosten van dit moment zijn.
Ik heb persoonlijk niks met dat resterend beltegoed ofso (Misschien dat ik het verkeerd zie).
Is daar ergens een mogelijkheid voor?:)
Reputatie 2
ik ben per 9 oktober overgegaan naar een andere abbo van t- mobile met blackberry,ik had nog een bel te goed over van ruim 250 minuten blijkt dat ik die nu kwijt ben en alleen nog maar 14 euro te ver bellen heb,terwijl de reclame zegt je kan ze meenemen,luchtje van oplichting en tros radar maar eens navragen denk ik .
wat is jullie ervaring
Reputatie 2
hoe kan het dat mijn bel te goed die ik over had 270 minuten na dat mijn verlengde nieuwe abbo inging op 9 oktober verdwenen is ,terwijl men zij beltegoed blijft staan ook bij verlenging.
kan iemand mij dit verklaren echt iets voor tros radar!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +8
Waarom start je hier 2 topics voor??
Reageer dan in het eerste topic maar een dubbelpost is forum vervuiling!

Niet altijd blijft het beltegoed behouden bij het overstappen van je abonnement.
Je bent dus van het NIEUWE relax overgestapt naar?
Je had dus een jaar contract gehad bij je vorige abonnement? Want het nieuwe relax bestaat nog geen jaar.

Oude RELAX is 150,200 enz
NIeuwe RELAX is 15,20,30 enz

We horen het wel .

Gr
CENTAUR
Reputatie 4
Zo te horen had je nog de relax minuten bundel... dat is de OUDE vorm van Relax.(minutenbundel)
Wat je nu hebt is de nieuwe relax.
En bij de NIEUWE relax is beltegoed onbeperkt houdbaar. (geldbundel)

Ook een overstap van voordeelsim / iphone abonnementen naar de nieuwe relax (of vicaversa) komen je minuten te vervallen.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Dat is mij ook overkomen zie ik net. Ik had nog meer dan 200 belminuten en nu 21, terwijl ik het abonnement nog maar een paar dagen geleden heb gewijzigd.
Reputatie 2
Had via abb. verlenging de blackberry besteld(via telef.contact)tot uit specificatie bleek dat toestel GPRS gebruikt en de min. veel duurder werden. Bestelling geannuleerd, na 4x contact klantenservice terug naar oude flex sim-only. De Blackberry 1850 ligt al voor
Reputatie 7
@harm7
Je had nog een oud Relax tariefplan. De belminuten zijn daarbij 2 maanden geldig. Je hebt vernieuwd met het nieuwe Relax tariefplan waarbij je maandelijks een beltegoed ontvangt die wel onbeperkt houdbaar is.

Bij een overstap van het oude naar het nieuwe Relax komen de opgespaarde minuten te vervallen.

@sonietje
Jij bent overgestapt van een oud Relax tariefplan naar Voordeelsim. Bij deze overstap komen de opgespaarde minuten te vervallen. Bij Voordeelsim zijn de belminuten en smsjes
Reputatie 2
Ik ben hierover dus ook bezig met T-mobile.
Ik ga er ook niet mee akkoord dat we de belminuten die nog over hadden ineens kwijt zijn.
We hebben er ook voor betaald dus lijkt het mij dat je die hoort te behouden.
Ook tegen ons is verteld dat we de belminuten hielden, en nu zijn er dus 265 belminuten foetsie.
Wat me ook opviel is dat je ineens voor je papieren faktuur geld moet gaan betalen 2,10 euro.
Nog nooit voor betaald en ik krijg deze la vanaf dat ik bij hun een abonnement heb.
Het lijkt wel of wij als vaste klanten op alle fronten benadeeld gaan worden door de slecht economie.
Reputatie 4
al die providers hebben streken , denken dat het werkt zoals je in je hoofd heb is niet slim.
even researchen de volgende keer en wakker blijven..
Alvorens een abb. af te sluiten heb ik met T-Mobile gebeld en nagevraagd: valt het sturen van sms berichten naar een buitenlands mobiel nummer bij binnen de Relax bundel?

Ik heb gebeld met de klantenservice omdat ik op de site nergens deze informatie kon vinden. Laat ik zeggen, ik heb gezocht en via de zoekfunctie vanalles gelezen (over de kosten van bellen naar het buitenland, in het buitenland, naar een buitenlands nummer bellen etc.) maar hierover kon ik niets terugvinden (en nog steeds niet, want ik heb gisteren en vandaag weer hiernaar gezocht).

Dan maar bellen met de klantenservice dus, en volgens de medewerker vielen smsjes naar een buitenlands mobiel nummer bij T-Mobile gewoon binnen de bundel. Je kunt je mijn verbazing voorstellen dat ik nu toch extra kosten moet betalen voor deze smsjes. Ik heb inmiddels een beltegoed opgebouwd, omdat ik minder bel dan verwacht, maar moet wel 0,21 cent per gestuurd smsje naar mijn familie in Duitsland apart betalen. Belachelijk, en zeker ook omdat ik vantevoren gebeld heb en de vraag h
Reputatie 2
hallo NiekeGee

ik heb sinds augustus een relex45sim
ik heb een paar vrienden in engeland wonen
en dat smsen en bellen met hun valt allemaal buiten mijn bundel
ik heb daar ook specifiek naar gekeken
ik heb alleen nu wel een thuisbundel er aan toegevoegd waarmee ik voor een voordeliger tarief kan bellen en smsen

groet neo1966
Reputatie 2
bij flex kon ik mijn beltegoed opsparen zodat ik tijdens een vakantie dit kon gebruiken.
Relax geeft deze mogelijkheid niet.Mijn dochter had ruim 200 euro beltegoed opgespaard maar kreeg een rekening van 300 euro en het werd niet van het beltegoed afgehaald.Als ik dit had geweten dan was ook ik nooit aan een relax begonnen.Staan deze voorwaarden in de beroemde kleine letters??Wat mij altijd aan T-MOBILE gebonden heeft was de beltegoeden die je kon opsparen om zo de kosten tijdens vakantie wat beperkt te houden maar dit heeft ook geen nut meer.Jammer dat ik mijn contract heb vernieuwd. En wat betreft het w&w lijkt het wel of we met de snelheid 15 jaar terug gaan vergeleken met toen het gewone internet.Wat heb je aan een snelle auto als je niet harder dan 80 mag.
Reputatie 3
Die voordeel valt weg, inderdaad als je van flex naar relax gaat. Toch staat het in de voorwaarden van relax, dat b.v. de buitenlandse gesprekken niet van je beltegoed afgaan. Om deze reden wil ik zelf ook niet naar relax overstappen. Het is jammer voor je dochter, maar dit is niet meer om te draaien.
Reputatie 4
bij flex kon ik mijn beltegoed opsparen zodat ik tijdens een vakantie dit kon gebruiken.
Relax geeft deze mogelijkheid niet.Mijn dochter had ruim 200 euro beltegoed opgespaard maar kreeg een rekening van 300 euro en het werd niet van het beltegoed afgehaald.Als ik dit had geweten dan was ook ik nooit aan een relax begonnen.Staan deze voorwaarden in de beroemde kleine letters??Wat mij altijd aan T-MOBILE gebonden heeft was de beltegoeden die je kon opsparen om zo de kosten tijdens vakantie wat beperkt te houden maar dit heeft ook geen nut meer.Jammer dat ik mijn contract heb vernieuwd. En wat betreft het w&w lijkt het wel of we met de snelheid 15 jaar terug gaan vergeleken met toen het gewone internet.Wat heb je aan een snelle auto als je niet harder dan 80 mag.

Als je een wijziging van een flex maak naar de relax maak dan zou eerst flextegoed aangesproken moeten worden..
Dit staat er als je een wijziging wil doen:
"Stap snel en eenvoudig over naar het nieuwe Relax. Heb je momenteel een Flex abonnement, dan neem je je Flex tegoed automatisch mee naar het nieuwe Relax abonnement. Het Flex tegoed wordt opgemaakt tegen het buiten-de-bundeltarief van het Relax abonnement van jouw keuze. "

Bel met de klantenservice en laat het nakijken.

Ik heb de W&W en ben meer dan tevreden over de snelheid.
Natuurlijk zijn die snelheden niet wat je thuis gewend ben, maar het is nog wel steeds onbeperkt en zonder extra kosten.
Zit ze wel op het 3G netwerk?

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 7
Ik begrijp dat het bij quad gaat om
Reputatie 2
Hey T-Mobile,
Ik vraag me af of ik het nieuwe of het oude Relax heb. Tot nu toe heb ik mijn smsjes en belminuten niet meegenomen, dus het lijkt me van niet, maar volgens mij zou dit wel moeten.
Kan ik dit ergens controleren? En als ik het oude Relax heb, kan ik dit omzetten?

Mvg, Ieuan
Reputatie 6
In je profiel staat Relax 25 en dat is een nieuwe Relax. Meer informatie over je abonnement vind je hier.
Reputatie 2
bij nieuwe relax staat bij je tegoed een bedrag dat je over hebt. en niet het aantal minuten meer..
Reputatie 2
Ok.
Ik hoop dat ik hier goed zit.
Ik heb sinds een jaar een sim-only abbo, 500+150(min+sms)
Het bekende liedje: elke maand er ruim overheen.

Nu dacht ik: kan ik daar wat beters van maken?
Mij werd het op MyTmobile op een nette en makkelijke wijze, door allerlei vakjes aan te vinken en schermpjes te verversen, een super goede deal aangeboden. Kwam ik bij een Relax Sim only 45 terecht. Ik hartstikke blij natuurlijk, want ik denk "Fijn, voor wat extra geld wil ik heel graag mijn Sim only 500+150 upgraden.

Blijkt:
Heb ik enkel nog een Relax Sim Only 45 abbo.
Maar DAT wil ik niet! Nu bel ik minder: voor meer!
Hier wil ik onmiddelijk van af.
Hoe kan ik dit zo snel mogelijk ongedaan maken? En hoe had ik mijn 500+150 abbo moeten upgraden?

Alle hulp welkom!

Groet,
Sadettin
Reputatie 7
@Sadettin
Morgen zo snel mogelijk de klantenservice bellen en de situatie uitleggen. Hoop voor jou dat het teruggedraaid kan worden en dat je duidelijk advies krijgt wat je het beste kunt doen.
Succes!

Laat je even weten hoe het afloopt?

Gr.
Reputatie 2
Beste mensen,

Ik heb op dit moment nog het oude relax abonnement (relax 250) waarbij ik elke maand 250 minuten koop voor 15 euro.

Ik vraag me alleen af of ik nu per minuut of per seconde betaal? Ik dacht dat ik per seconde betaalde maar als ik op de factuur kijk staat wel elk gesprek in seconden gegeven, en onderin ook een som daarvan (bijvoorbeeld 190 minuten). Hierboven staat vervolgens bij verbruik bijvoorbeeld 260 minuten. Betekent dit dat ik dus per minuut naar boven afgerond betaal?

Groeten

Martijn
Reputatie 7
@martijnd90
Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Bij een gesprek korter dan
Reputatie 2
ik heb een relax 250 en ik krijg 90 belminuten per maand maar ik wil 90 sms kan ik dit nog veranderen?
Reputatie 4
Je hebt een relax 250.. Dat is de oude bundel... Dat zijn alleen belminuten.
Je zou kunnen overstappen naar de nieuwe relax, dan heb je bellen en sms'en in 1 bundel.