Vragen/voorwaarden Relax prijsplannen (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

296 reacties

Reputatie 6
het is toch zo dat bij vodafone je niet onbeperkt internet heb ben je er overheen dan moet je extra betalen?,,,heb je ook ge probeert via een moderator een mooie aanbieding te krijgen voor dat je er spijt van krijg??
Reputatie 2
waarschijnlijk moet ik bij t kopje internetbundels ofzo zijn maar t boeit me nu even niks.
Word er zo moe van. Er word nergens op gereageerd als er problemen zijn met data of bel en sms verbindingen en dergelijke. Na aanleiding van het telefoongesprek over mijn klacht over de internet verbinding werd mij toegezegd dat ik 20% korting kreeg op mijn maand bedrag. Prima, nu kijk ik net mijn factuur en tot mijn verbazing heb ik korting gekregen over 1 dag. Namelijk 9-2-2011 van maar liefs 0,19 ct ex btw!!! Dit is niet de afspraak. Heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik bij t-mobile heb verlengt. Het gaat hard achteruit hier!!! Wie gaat dit recht trekken zodat ik mijn beloofde korting krijg!
Reputatie 2
Hoi,

per 1 maart kan ik mijn abo verlengen, alleen heb ik nu steeds tegoed over, dat blijft ongeveer hetzelfde elke maand. Ik heb nu relax 330, kan iemand van T-mobile nakijken of dat abo bij mijn belgedrag past of is de relax 250 een slimmer idee?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
@clau hoeveel houd je dan ongeveer over elke maand want het is niet de bedoeling dat je straks te kort komt
Reputatie 2
Ja ik zit er al 5 jaar bij en ik had eigenlijk nooit gezeik met ze.
Vorig jaar nam ik een samsung met internet en dat internet was echt flop ik kon niet eens op hotmail. daar betaal je dan een jaar voor:S Nu is het internet beter maar dan kan je weer niet op youtube pfff....ja oke met extra kosten ook zoiets doms. Ik zat te twijvelen om naar kpn te gaan maar de vrouw van t-mobile liet haar blackberry zien en ik zag dat ze snel internet had.
Ja dan ben je verleid. Maar nu ik dit gezeik allemaal heb baal ik zo. 2 jaar wachten voor een nieuw abonnement. Ik hoop maar dat ze actie ondernemen en eens in de prijzen zakken. Dit is echt niet meer normaal. Geld stelen vind ik het.
Reputatie 2
Mooie praatjes en de baas gaat er met het geld vandoor;)
Reputatie 2
idd maar die mooie praatjes hangen mijn keelgat uit. En dat te bedenjen dat ik er nog 2 jaar aan vast zit. HELLPPPPPP!!!!
Reputatie 6
@Mandje

Ik heb dit nagekeken voor je, en je hebt 20% korting gekregen op je maandbedrag, de rest van de korting zul je op de volgende factuur terug zien.
Reputatie 2
Hoi,

ik heb nog 458 bel minuten tegoed kan ik hier nog iets extra mee doen buiten het bellen om?

gr ed
Reputatie 2
Ik heb een 2-jarig abonnement Web&walk35 en maar 75 sms'jes. Ik wil meer kunnen sms-en maar vindt 1000 te veel. Is er geen andere sms-bundel?
Reputatie 6
@eus

Bij het abonnement dat je hebt is alleen een Sms Maximaal mogelijk, je koopt dan voor € 9,95 1000 sms-jes.
Reputatie 2
klopt kreeg ik vanmorgen ook te horen toen ik de ks had gebeld. ik vraag me nu alleen nog af waarom mijn smsjes niet berekend worden. niet van mijn belbunden, sms bundel of als xtra kosten. wat is hier de reden van
Reputatie 2
@arie61 Ik heb even m'n facturen bekeken vanaf september en gemiddeld verbruik ik rond de 25 euro pm, er zit
Reputatie 6
@clau ik denk dat een moderator wel een leuk aan bod kan doen succes
Reputatie 2
Een tijdje geleden heb ik mijn abonnement verlengd, ik heb toen een BlackBerry toestel aangeschaft. Tot die tijd had ik nog geen internet op mijn telefoon, daarom heb ik al overbruggende periode instant email erbij bestelt tot 5 maart.

Op 5 maart gaat dus mijn nieuwe contract in, nu blijkt dus alleen dat op mijn factuur is aangegeven dat ik instant email betaal t/m 18 maart. Terwijl vooraf duidelijk is aangegeven dat ik slechts tot 5 maart zou betalen.

Gelieve hier opheldering over te geven.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 6
@162 kan het zijn dat je dat extra heb besteld op de 19de van de maand het loop namelijk per maand dus dan tot de 18 maart
Reputatie 7
@EDDOMANIA
Je maakt gebruik van Relax 250 '06. De belminuten zijn twee maanden geldig. Je kunt de minuten alleen gebruiken voor bellen binnen Nederland.

@clau
Je kunt je contract vernieuwen vanaf 2 maart. Of T-Mobile dezelfde aanbieding kan doen weet ik niet. Ik adviseer je daarom om op 2 maart contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice Commercieel op het gratis nummer 0800 8104.
Reputatie 5
@0162
Dat heeft te maken met het feit dat je de maandkosten vooruit betaalt.
Op je volgende factuur word dat weer gecorrigeerd.
Reputatie 2
Ik heb nu al ruim 100 euro 'gespaard' binnen mijn bundel.. Is er een andere manier waarop ik dit kan opmaken..ipv het bellen. Kan ik het bijvoorbeeld uitbetaald krijgen of gebruiken om iets te kopen??

Mvg.
Reputatie 2
Dat is helaas niet mogelijk, u kunt wel bijvoorbeeld die 100 euro gebruiken om smsjes te versturen voor het goede doel of iets dergelijke.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118761]Vragen/voorwaarden Relax prijsplannen (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]