Vragen/voorwaarden Relax prijsplannen (deel 3)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=114532]Vragen/voorwaarden Relax prijsplannen (deel 2)[/thread].

Vragen over de Relax prijsplannen kun je hier stellen.

Alle informatie over tarieven kun je vinden op de T-Mobile website.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 2
Hallo ik heb Twee Bundels, Sms Maximaal Vast en w'n'w Standard Vast. Als ik een MMS Verstuur gaat het kosten als buiten bundel? Of is het ook gratis en hoort bij w'n'w ? Want ik heb een MMS verstuurd en ik ben al 5 euro over mijn bundels.
Reputatie 6
@Cryphax
Je maakt gebruik van het abonnement Relax 150 '06. Bij dit abonnement betaal je per mms-bericht €0,50. Dit wordt buiten de bundel in rekening gebracht. Meer tariefinformatie vind je op de T-Mobile Prijslijst.
Reputatie 2
maakt het voor mij uit om te wisselen naar relax 450 ?
ik heb nu relax 45'10

brengt dit meer voordeel? voor mij dan ?

groet kill

graag even een PM ?
Reputatie 2
uberhaupt een reactie dan??

zou op zn plaats zijn.
Reputatie 6
@killa187
Ik heb je facturen nagekeken en je hebt op dit moment geen voordeel bij een overstap naar Relax 450. Je hebt wel voordeel om je bundel te verhogen of eventueel een Sms Maximaal bundel te activeren, zoals je ook op de factuur van 24 februari en 27 december kunt zien.
Reputatie 2
okee dankje!

is t dan beter om naar de nieuwe soort bundel te verhogen ??
of gewoon de '10 houden ?

danku
Reputatie 2
Mogge,

Ben al een aantal jaar klant en sinds kort een verlenging met foon gedaan. Ook een sms max ingesteld daar ik nogal snelle vingers heb zeg maar. Nu zit ik deze maand waarschijnlijk wel over die 1000 heen want ik heb op dit moment nog 26 sms over. Gaan de sms die ik buiten de max bundel verstuur dan gewoon (zoals wordt geadverteerd *alles uit 1 bundel*) van mijn relax bundel af of worden die apart berekend??????????????????????
Reputatie 2
Hoeveel beltegoed krijg je eigenlijk met Relax 250? Want ben overgestapt van I-300 naar relax 250. Ik betaal 29,50 voor deze abbonement, maar vandaag zijn mijn nieuwe belminuten ingegaan, maar ik zie 24,79 aan beltegoed??
Reputatie 2
Ik heb al door dat dit met incl en excl BTW te maken heeft 😉
Reputatie 6
250 om sms bel minuten enz mee te doen het zeg het al 250 relex
Reputatie 2
Hallo t-mobile, ik wil 22 april een relax190 nemen met telefoon, is dit abbo dan nog 25euro per maand? mvg Jeroen
Reputatie 6
@jeroenklein

De actuele prijzen van de Relax abonnementen staan op de website.
Reputatie 2
@ chris,

volgens mij staat mijn vraag er ook al een tijdje onbeantwoord?
Reputatie 5
@killa187
Het is mogelijk om binnen hetzelfde prijsplan te verhogen. Wanneer je een Sms Maximaal activeert is een verhoging van de Relax '10 bundel op dit moment niet noodzakelijk. Via My T-Mobile is het mogelijk om factuuranalyses te maken. Aan de hand hiervan kun je kijken of je wilt overstappen naar een ander tariefplan