Beantwoord

Waar zijn mijn belminuten gebleven!?!?

• 18 november 2014
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Op mijn belstatus staat dat ik nog maar 0 minuten over heb, en is er zelfs al een bedrag gerekend voor buiten mijn bundel bellen (€0,50 maar, maar het gaat om het principe), terwijl ik 325 belminuten per maand betaal, van vorige maand 325 minuten meenam dus op 650 totaal zit en ik 5 uur verbeld heb... Dus ik zou nog bijna 6 uur over moeten hebben!!!?! Waar gaan jullie heen met mijn belminuten?

PS: Waarom hebben jullie niet gewoon een klantenservice-mail?
icon

Beste antwoord door AmyP 21 november 2014, 08:40

Hey Ilona,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb het voor je uitgezocht! :)

Je maakt gebruik van het Bel & Sms 45 prijsplan. Hierbij krijg je iedere maand 325 minuten. In het prijsplan staat aangegeven dat je belminuten 1 maand geldig zijn vanaf de aankoopdatum. Je neemt deze dus niet mee naar de volgende maand. Ook worden de gesprekken naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Hierdoor ben je dus met (iets meer dan) 5 uur bellen over je bundel geraakt.

Laat je mij weten of het zo duidelijk is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Geeft de informatie bij de verbruikstatus geen duidelijkheid? Welk abonnement heb je eigenlijk? Bij niet alle abonnementen neem je het overgebleven tegoed mee. Daarnaast zijn er ook abonnementen waarbij je per minuut betaalt. Dit kunnen verklaringen zijn waarom je tegoed sneller opgaat dan verwacht.

Op de contactpagina staan alle contactmogelijkheden. Onderaan bij 'Meer informatie' staat een link naar het contactformulier bij de vraag 'Kan ik mijn vraag of klacht ook per e-mail sturen?'. De gemiddelde reactietijd bedraagt daarbij maar liefst 10 dagen... :8
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ilona,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb het voor je uitgezocht! :)

Je maakt gebruik van het Bel & Sms 45 prijsplan. Hierbij krijg je iedere maand 325 minuten. In het prijsplan staat aangegeven dat je belminuten 1 maand geldig zijn vanaf de aankoopdatum. Je neemt deze dus niet mee naar de volgende maand. Ook worden de gesprekken naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Hierdoor ben je dus met (iets meer dan) 5 uur bellen over je bundel geraakt.

Laat je mij weten of het zo duidelijk is?

Reageer