Beantwoord

Waarom is er geen visual voicemail in het @work abonnement?

• 19 februari 2019
  • 6 reacties
  • 785 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemiddag,

Vandaag kwamen we erachter dat visual voicemail niet in het @work abonnement zit. Waarom zit dit er niet in en gaat dit in de toekomst wel gebeuren? Vooral in een abonnement dat zich richt op werkende mensen, die vaak voicemails krijgen is dit te bizar voor woorden en een reden om over te stappen naar een ander netwerk. Het lijkt me ook een kleine aanpassing in een bundel.

Kunnen jullie vertellen of dit in de toekomst gaat veranderen?

Met vriendelijke groet,
Niels
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 februari 2019, 11:59

Hoi Niels,

Ik kreeg gelukkig erg snel antwoord!

Ik zal wel direct eerlijk zijn en zeggen dat er niet per se direct iets gaat veranderen. Op dit moment zijn er namelijk nog geen concrete planning om dit in het abonnement te wijzigen. Het fijne is dat het wel wordt meegenomen in ideeën voor de toekomst, maar concreter dan dat is het echt nog niet.

Een kort maar krachtig antwoord dus, maar ik wilde er verder niet omheen draaien. Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Mag natuurlijk altijd!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niels,

Welkom op de Community! Hele goede en terechte vraag inderdaad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of er plannen voor zijn, maar het voordeel aan het plaatsen van een vraag op een Community, is dat ik het daar natuurlijk niet bij laat zitten. Ik heb je vraag dan ook direct voorgelegd aan mijn collega. Zodra ik antwoord heb, laat ik het je meteen weten!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Niels,

Ik kreeg gelukkig erg snel antwoord!

Ik zal wel direct eerlijk zijn en zeggen dat er niet per se direct iets gaat veranderen. Op dit moment zijn er namelijk nog geen concrete planning om dit in het abonnement te wijzigen. Het fijne is dat het wel wordt meegenomen in ideeën voor de toekomst, maar concreter dan dat is het echt nog niet.

Een kort maar krachtig antwoord dus, maar ik wilde er verder niet omheen draaien. Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Mag natuurlijk altijd!
Heel jammer. Het lijkt een kleine aanpassing om dit toe te voegen als een (betaalde) dienst. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dit graag willen.
Voor mij ook een zeer vreemde ontdekking toen we hier met 3 nummers van een GO naar een @Work abonnement gingen. Zoals Niels al aangeeft is het een hele vreemde beslissing om dit juist zakelijk niet aan te bieden...

Aangezien dit ons vooraf ook niet is vermeld, vind ik het ook een stukje slechte service. 🙄

Wat mij betreft mag je hier 3 stemmen toevoegen om visual voicemail aan @work toe te voegen en ik hoor graag wanneer we dit wel kunnen verwachten!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Arthur,

Snap ik helemaal, echt! Dit topic is echter pas van een maand geleden, dus in de planning is nog niets veranderd. Ik verwacht dat het in 2019 nog niet zal worden toegevoegd aan het abonnement. Hopelijk komen daarna concretere plannen!
Echt vreemd dat Visual Voicemail niet mogelijk is bij de @Work Abonnementen. Bij KPN is visual voicemail zelfs zonder meerprijs. Maar T-Mobile heeft andere voordelen, dus het zou acceptabel zijn als ze een meerprijs vragen voor Visual Voicemail, maar onbegrijpelijk om dit niet aan te bieden. Dat is 5 jaar terug in de tijd!
Ik hoop dat dit snel wordt toegevoegd!
Visual Voicemail wordt te weinig gepromoot door T-mobile je komt het niet tegen bij de standaard opties als je een abonnementen besteld, daarmee laat je omzet kansen liggen.

Reageer