Beantwoord

wachtwoord om contract te openen

• 1 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In de bevestigingsmail van mijn contract uit 2013 staat dat het wachtwoord het door mij opgegeven rekeningnummer is. Ik heb mijn rekeningnummer op alle manieren ingevuld maar niets werkt. Hoe open ik dit contract?

icon

Beste antwoord door Seccie 1 augustus 2020, 12:22

Hoi @braat

Zou je eens je postcode met hoofdletters aan elkaar kunnen proberen? Bijvoorbeeld: 1234AB
Ik kon zojuist mijn eigen contract(en) inzien door bovenstaande gegevens te gebruiken. 
Mocht het nog steeds niet lukken, geef je ons dan even hier een seintje? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @braat

Zou je eens je postcode met hoofdletters aan elkaar kunnen proberen? Bijvoorbeeld: 1234AB
Ik kon zojuist mijn eigen contract(en) inzien door bovenstaande gegevens te gebruiken. 
Mocht het nog steeds niet lukken, geef je ons dan even hier een seintje? 

Bedankt voor je antwoord Seccie, maar helaas werkt t ook niet met postcode

Reputatie 6
Badge +10

Wat jammer dat mijn suggestie niet werkte @braat. Ik verwacht dat een van de T-Mobile moderators je alsnog kan helpen met dit verzoek. 

Nog heel even geduld, want moderators lezen en reageren op topics in volgorde van binnenkomst. 

Voor nu wens ik je nog een fijne zondag. ✌🏼

Reputatie 7
Badge +20

Hi @braat 

Het zou wel moeten werken op de manier die @Seccie voorstelt. Ben je misschien verhuisd? Dan zou je je oude postcode kunnen invullen. Mocht dat niet het geval zijn dan kan je je contract ook opvragen via dit formulier. Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer