Beantwoord

Wanneer is mijn verlenging zichtbaar op My T-Mobile?

• 28 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb een vraag over een verlenging.
Ik heb mijn abonnement verlengd.
Alleen de toestel is nog niet leverbaar.
Als ik in my-tmobile kijk kan ik nog steeds de optie verleng nu aanklikken.
Dit terwijl ik wel de bevestiging heb ontvangen met een ordernummer dat alles goedgekeurd is.
Is dit het geval omdat ik het nieuwe toestel nog niet in mijn bezit heb?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sam- 31 oktober 2017, 11:07

Hoi Tammie,

Leuk dat je hebt vernieuwd! Je kan vast niet wachten op je nieuwe telefoon.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben, Ik ben eerst voor je gaan kijken of de bestelling goed is doorgekomen en zoals je waarschijnlijk zelf al hebt gezien is de bestelling goed bij ons aangekomen.

Dat er verwarring ontstaat doordat je de verlengknop blijft zien is begrijpelijk, sorry daarvoor! Er zit soms een vertraging in My T-Mobile waardoor je de optie blijft zien terwijl je al een verlenging hebt gedaan. Dit kan je natuurlijk gewoon negeren!

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid is ontnomen en je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat klopt dat het niet zichtbaar is , als je op verlengen klikt dan krijg je een melding dat er een verlenging is , dan kom je bij jou gegevens en zie je wat je oude en nieuwe abonnement is .
Bedankt voor uw antwoord. Maar kan wel gewoon een toestel uitzoeken en dan bestellen. Of krijg ik de melding dan daarna
Reputatie 5
Badge +14
Dat weet ik niet , ik had het alleen met een verlenging en kwam er zo ook achter.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tammie,

Leuk dat je hebt vernieuwd! Je kan vast niet wachten op je nieuwe telefoon.

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben, Ik ben eerst voor je gaan kijken of de bestelling goed is doorgekomen en zoals je waarschijnlijk zelf al hebt gezien is de bestelling goed bij ons aangekomen.

Dat er verwarring ontstaat doordat je de verlengknop blijft zien is begrijpelijk, sorry daarvoor! Er zit soms een vertraging in My T-Mobile waardoor je de optie blijft zien terwijl je al een verlenging hebt gedaan. Dit kan je natuurlijk gewoon negeren!

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid is ontnomen en je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer