Beantwoord

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen na verlengen?

• 25 maart 2021
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

• is een Master Poster
  • 13 reacties

Ik heb sinds 2012 een abonnement bij T-Mobile en heb deze 14 december 2019 verlengd t/m 13 december 2021. Wanneer kan ik mijn abonnement beeindigen zonder afkoop? Pas na de verlenging? Of al na een maand, de voorwaarden vind ik niet helemaal duidelijk.

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 maart 2021, 14:29

@Ritzee

Als je je abonnement toch wilt opzeggen geef dat dan ook op tijd door dat je per 14 december wilt stoppen, mocht je je abonnement na 14 december opzeggen dan heb je te maken met een maand opzegtermijn, je abonnement eindigt dan een maand later.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Met je laatste verlenging gelden de voorwaarden en prijzen van 24 december 2019. Als je toen een 2 jarige verlenging bent aangegaan loopt die inderdaad pas op 15 december 2021 af.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Ritzee,

Waarom wil je jouw abonnement opzeggen? Misschien zijn er nog andere mogelijkheden. Als het is omdat je een nieuw toestel nodig hebt, dan zijn er namelijk regelingen waarvoor je misschien in aanmerking komt.

Een vervelende ervaring en hiernaast slechte dekking..

Reputatie 7
Badge +19

@Ritzee

Als je je abonnement toch wilt opzeggen geef dat dan ook op tijd door dat je per 14 december wilt stoppen, mocht je je abonnement na 14 december opzeggen dan heb je te maken met een maand opzegtermijn, je abonnement eindigt dan een maand later.

@Ritzee

Dank voor de suggestie, en zeker, ga ik doen. Mijn nare ervaring met T-Mobile is juist dat ze die stopdatum naar zichzelf interpreteren. 

Reputatie 7
Badge +19

T-Mobile heeft een zeer goede en snelle netwerk naar mijn ervaring, jammer om te horen dat je er niet helemaal tevreden mee bent. 

T-Mobile heeft een zeer goede en snelle netwerk naar mijn ervaring, jammer om te horen dat je er niet helemaal tevreden mee bent. Heeft het te maken met de dekking?

Ook, samen met de nare ervaring, volgens de dekkingskaart zou ik een prima dekking moeten hebben, maar deze kaart is al eerder niet erg betrouwbaar gebleken in mijn vorige woonplaats.

Volgens GSM vaak slechts 1 streepje en valt tijdens gesprek ook weg. Bezoek met K-concurrent en V-concurrent hadden wel goede dekking, geen verbindingsverlies met elkaar, tot ze met mij gingen bellen.. Met de netwerk-app (als ik al verbinding heb) haal ik nu maximaal 6-10Mbps, waar ik elders > 100Mbps kom op 4G. Op de kaart zien beide locaties er vergelijkbaar uit qua dekking..

De K-concurrent komt steevast > 80Mbps, de V helaas niet getest..

Reageer