Beantwoord

Wantrouwige T-Mobile

• 28 december 2016
  • 26 reacties
  • 1443 Bekeken

Ik ben al jarenlang zakelijke klant van mobile, nooit 1 factuur te laat betaald. Nu wilde ik mijn zakelijk abonnement verlengen vanuit mijn andere organisatie die zeer liquide is, met een jaar waarbij ik 474 euro direct zou betalen voor het toestel, vraagt tmobile of ik ook even 250 euro aan voorschot abonnementskosten meteen wil betalen, anders kon het abonnement niet afgesloten worden! Wat een wantrouwen met als resultaat: overstap naar Vodafone, betere service, vriendelijker en vertrouwen in de klant. Nooit meer tmobile voor mij.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 28 december 2016, 14:47

Veel plezier bij Vodafone, schijnbaar....

Voor de volledigheid, jouw stelling van zeer liquide is geheel niet relevant, want als je een andere organisatie wil gebruiken wordt deze gewoon als nieuwe beoordeeld. Risico onderzoek

Als je dus wil klagen over jouw 'zeer liquide organisatie' die natuurlijk onterecht als niet geheel volledig betrouwbaar is bestempeld, moet je bij de onafhankelijke organisatie zijn die dat zo beoordeeld heeft.

Overigens, als je hier komt na trappen, tenslotte je gaat al naar Vodafone, omdat je organisatie niet volledig door een onafhankelijke check heen komt, denk ik dat je de tafel zelf al gedekt hebt voor menig persoon. Persoonlijk, als je werkelijk onterecht zo bent beoordeeld, zou ik niet zijn komen natrappen, maar had ik gevraagd of iemand weet waar je een mogelijk verkeerde beoordeling hebt staan op je 'organisatie'... Dat wegnemen lijkt me beduidend belangrijker en waardevoller dan onvrede over 'wantrouwen' te uiten.
Bekijk origineel

26 reacties

Veel plezier bij Vodafone, schijnbaar....

Voor de volledigheid, jouw stelling van zeer liquide is geheel niet relevant, want als je een andere organisatie wil gebruiken wordt deze gewoon als nieuwe beoordeeld. Risico onderzoek

Als je dus wil klagen over jouw 'zeer liquide organisatie' die natuurlijk onterecht als niet geheel volledig betrouwbaar is bestempeld, moet je bij de onafhankelijke organisatie zijn die dat zo beoordeeld heeft.

Overigens, als je hier komt na trappen, tenslotte je gaat al naar Vodafone, omdat je organisatie niet volledig door een onafhankelijke check heen komt, denk ik dat je de tafel zelf al gedekt hebt voor menig persoon. Persoonlijk, als je werkelijk onterecht zo bent beoordeeld, zou ik niet zijn komen natrappen, maar had ik gevraagd of iemand weet waar je een mogelijk verkeerde beoordeling hebt staan op je 'organisatie'... Dat wegnemen lijkt me beduidend belangrijker en waardevoller dan onvrede over 'wantrouwen' te uiten.
als ik zo alle reacties van Poco loco lees, kan ik zaken concluderen: - hij of zij wordt betaald en is in dienst van tmobile en reageert op alle negatieve berichten, en hij of zij heeft geen sociaal en eerder een gefrustreerde leven. Na mijn reactie ben ik inderdaad overgestapt naar Vodafone die mij ook als NIEUWE klant hebben verwelkomt ZONDER mij te vragen een voorschot te betalen op de abb kosten. Het was binnen tien minuten geregeld, inclusief de check door credit control die 1 minuut duurde. Zo ga je met klanten om! Inmiddels gaan mijn 12 compagnons die ook bij tmobile zaten ook over naar KPN of Vodafone, evenals kennissen en familieleden. Ik heb 2 fouten gemaakt met t mobile: 1 überhaupt klant worden en 2 veel te laat overstappen. Ik probeer iedereen er voor de behoeden klant te worden bij tmobile, en als men al klant is, zo snel als het kan over te stappen. Pas als je bij Vodafone of KPN zit, weet je pas wat echte service en klantvriendelijkheid is, los nog van de betere bereikbaarheid en diensten. Tmobile lokt zn klanten met hoge kortingen, goedkope toestellen maar uiteindelijk koop je een kat in de zak en is goedkoop duurkoop plus frustratie. Dat is mijn jarenlange ervaring met tmobile.
als ik zo alle reacties van Poco loco lees, kan ik zaken concluderen: - hij of zij wordt betaald en is in dienst van tmobile en reageert op alle negatieve berichten, en hij of zij heeft geen sociaal en eerder een gefrustreerde leven.
Natuurlijk! Volledig onderbouwde conclusie op basis van het feit dat je gewezen wordt op openbaar op te zoeken feiten. Je hebt helemaal gelijk! Ik moet gefrustreerd zijn, sociaal afgesloten en betaald worden. Niet dat ik ooit enige betaling gezien heb, maar het is de fout van T-Mobile en iets anders beweer je alleen als je er een vergoeding voor krijgt!

Weet je wat alleen zo extreem dubieus is? Jouw eigen eerdere topic, van exact 10 maanden geleden... Daarin zou T-Mobile ook al onbetrouwbaar zijn en eindig je met niets minder dan een onbeschofte en paranoïde reactie waarin je eigenlijk beloofde weg te gaan. (ohw sorry, als volledig stiekeme doch onbetaalde medewerker is het natuurlijk niet de bedoeling je nu erop te wijzen dat ik werkelijk je niet ga missen)

Ik ben dan ook uitermate benieuwd naar jouw bedrijf(jes), want ik concludeer dat ik geen zaken met jou zou willen doen, ooit. Daar ik in mijn gefrustreerde leven en werk wel bepaal of je een leverancier mag worden, misschien beter niet te melden. Zijn jouw 12 compagnons op de hoogte van hoe jij je opstelt op een forum, geen enkele eigen verantwoordelijkheid neemt en/of poging tot verbetering aan eigen zijde van zowel persoonlijkheid als bedrijf onderneemt?

Zie je, alles is de schuld van T-Mobile klinkt niet geloofwaardig en nogmaals, ik had (nogmaals) liever willen weten of iemand me had kunnen helpen met die negatieve beoordeling. Dat Vodafone iets anders doet (of zelfs niet) of in ieder geval jouw geschiedenis niet goed genoeg in kaart heeft, mooi voor jou!

Zou je nog willen dat ik je help met de overgang? Ik kan wel verzoeken om je nummer per morgen af te laten sluiten, dan kan Vodafone het wanneer het hun uitkomt doch sneller aan hun zijde activeren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Micha88,

Onze Klantexperts, waar Poco-Loco ook onder valt, worden zeker niet betaald door ons en helpen ons om verschillende redenen. Zo helpt Poco-Loco vele klanten met advies en antwoorden. Wij zijn hem, en de andere Klantexperts, hier zeer dankbaar voor, maar betaald worden ze niet.

Jouw beledigingen richting zijn persoon en algemene houding op het forum zijn in strijd met onze huisregels en daar geef ik je dan ook een waarschuwing voor.

Poco-Loco heeft jouw eerste vraag van een antwoord voorzien, maar als je nog meer vragen hebt, dan vraag ik je die op een normale toon te stellen. In dat geval helpen we je gewoon verder bij jouw vragen. Ik zie ook dat je ons per 16 februari gaat verlaten, maar als we in die laatste periode nog iets voor je kunenn doen, dan horen we dat graag van je!
Dag Moderator, dank voor je reactie. Om niet te vervallen in een wellis niettus discussie, voel ik me vrij om mijn mening te uitten mits dit niet in strijd is met de wet. Als dit in strijd is met de door jullie opgestelde huisregels sterkt mij alleen nog maar meer in het feit dat ik echt niet op mijn plek ben bij uw provider.

Zowel u, als Poco Loco geven aan wat u nog voor mij kunt betekenen, nou dat kan! mijn abonnement loopt inderdaad tot 16 feb, wat u voor mij kunt betekenen is mijn nummer per direct vrijgeven zodat Vodafone mijn nummer direct kan overnemen en niet pas op 16 feb. Is dat iets wat u, met ondersteuning van Poco Loco, voor mij kunt realiseren? Dan kan ik meteen contact opnemen met Vodafone om het verder in gang te zetten. Ik lees het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Micha88,

Jammer dat je ons gaat verlaten en hoe het is gelopen. Ik heb je verzoek doorgezet bij de afdeling die hierover gaat. Mocht je verzoek goedgekeurd worden dan ontvang je hier bericht van en wordt je nummer direct vrijgegeven. Ik kan je niet beloven dat dit ook gaat lukken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens.
Micha88 ik weet dat er huisregels zijn waar je een beetje aan moet houden.Ik kijk er zelf langs heen. Het is bij TMobile beetje kinderachtig hoe ze reageren op wat dingen .Ik heb verder als mobile klant geen problemen met t mobile maar deze klant gaat er na 14 april 2017 niet mee verder. Ik zet er een punt achter.
hey 062anoniem, klopt inderdaad, ik vind het wel erg ver gaan, reageren op een ander en dan meteen een waarschuwing krijgen en proberen je de mond snoeren, i.p.v. de echte problemen en ongenoegen van klanten op te lossen. Wat ze alleen niet begrijpen is dat ze daarmee veel meer kwaad dan goed doen, gevolg is dat ze je jagen naar andere openbare fora waar je beter terecht kunt en je je mening gewoon kunt uiten. Jij bent ook overgestapt dus? ik had zelf eerst wel heel veel problemen, met name met de bereikbaarheid, het laatste jaar ging dat al een stuk beter, vandaar dat ik dacht, laat ik mijn abonnement gewoon maar verlengen en bij tmobile blijven. Echter nadat ze bepaalden dat ik, naast de bijna 500 euro voor het toestel dat ik direct zou pinnen, ook nog eens 250 euro aan voorschot ab. kosten moest betalen (terwijl ik jarenlang nooit 1 betaling heb gemist), wist ik dat dit niet de provider is waar je moet zitten. Vodafone keurde mijn ab in 1 minuut goed zonder voorwaarden. Ben erg blij dat ik binnenkort weg kan en met een beetje geluk al wat eerder. In mijn kring gaan ook al 12 compagnons en 14 familie/kennissen overstappen, zeker na mijn ervaring. Ik probeer in ieder geval de mensen die ik ken ervan de behoeden naar tmobile te gaan en zij vertellen het ook weer door. De providers waar ik tot nu toe positieve ervaringen mee heb zijn KPN, Vodafone en voorheen ook met Telfort.
Micha 88 heb jij ook nog een uitnodiging gekregen om in Den Haag te komen.
nee geen uitnodiging gehad, zou ook niet weten waarvoor..
Ik kreeg de uitnodiging van Hajar omdat ik zo lekker actief ben gefeest op het Forum en behoor nu tot de Superusers groep zoals hun dat noemen. en samen met andere mensen kennis te maken op hoofdkantoor van T-Mobile. Ik ga daar niet naar toe omdat ik daar geen zin in heb en te ver reizen.
aah zo, ik ben niet echt actief geweest eigenlijk en heb daarnaast ook mijn negatieve ervaringen geuit, dus op mij zullen ze niet echt staan te wachten en vooral blij zijn als ik geen klant meer ben;) Nog heel even geduld:)
ok dank
hey 062anoniem, klopt inderdaad, ik vind het wel erg ver gaan, reageren op een ander en dan meteen een waarschuwing krijgen en proberen je de mond snoeren, i.p.v. de echte problemen en ongenoegen van klanten op te lossen.
Er is een verschil tussen gewezen worden op huisregels en de mond snoeren... Daarnaast, welke problemen waren er om op te lossen, tot op heden heb je geen interesse getoond om te achterhalen waarom dat voorschot opkwam (derde keer dat ik dat aanhaal).

Niemand verbiedt je om op de wijze zoals je nu met 062anoniem communiceert verder te gaan. Jij bent de persoon die ver voorbij elke vorm van beleefd en volwassen gedrag bent gegaan en die op mij een persoonlijke aanval afstak. Daarbij schond je overigens ook de Nederlandse wetgeving (laster, zoek maar op wat dat inhoudt) en sta je nu over censuur te klagen wat wederom niet van toepassing is.

Vrijheid van meningsuiting ontstijgt laster, smaad en andere vormen van beledigen niet. Is ook makkelijk te testen door gewoon een agent even de huid vol te schelden, voor het paleis het koningshuis te beledigen of zoals de hedendaagse politiek in de vorm van Wilders in je mening racisme en aanzetten tot haat (naja, alsof die haat er anders niet was) mee te nemen.

Jouw mening is vrij te uiten, maar de wijze van uiten dient respectvol en beleefd te gebeuren (en dat is ook in de wetgeving zo opgepakt). Op dat laatste werd je aangesproken en niet je mening. Die was in zowel je vorige topic als deze wel te raden: T-Mobile is een bijna Koninklijk Uitermate Teleurstellende partij.
Hi Micha88,

Jammer dat je ons gaat verlaten en hoe het is gelopen. Ik heb je verzoek doorgezet bij de afdeling die hierover gaat. Mocht je verzoek goedgekeurd worden dan ontvang je hier bericht van en wordt je nummer direct vrijgegeven. Ik kan je niet beloven dat dit ook gaat lukken.

Hopelijk is hiermee alles naar wens.

Hoi Hajar,

Kun je mij al een terugkoppeling geven of het akkoord is? Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Micha88,

Nee, ik kan je nog geen terugkoppeling geven. Jij ontvangt vanzelf een bericht zodra je verzoek wordt goedgekeurd of afgekeurd.
Dag Hajar, ik heb nog steeds niets gehoord. Als je maar lang genoeg wacht is het einde toch al in zicht en niet meer nodig....
Micha88

Ik had gedacht dat de problemen al opgelost waren. Ikzelf wacht op de nieuwe abonnementen van tmobile thuis.
Hey 062anoniem, dat zou je al mogen verwachten na ruim een week.. maar helaas. Als ik jou was zou ik ook even kijken naar andere abonnementen voor thuis, Telfort of Vodafone zijn beter en wellicht zelfs goedkoper.
Michael ik heb kpn en de 3in 1 bevalt ons goed. Bij tmobile hebben we mobiel en nog niks geen problemen mee gehad. De abonnementen van Telfort of Vodafone zitten niet veel verschil in. Ik heb ook alleen gereageerd op de klacht die jij had hoe ze er mee omgingen.
mooi, dank voor je reactie. KPN heb ik ook gehad en is prima inderdaad. Er zijn tegenwoordig veel aanbieders en worden steeds beter. KPN zal ongetwijfeld worden overgenomen door Orange, Deutsche Telecom of een andere organisatie, alleen maar goed. In zo'n klein land als Nederland zijn veel te veel aanbieders.
Dat zie ik nog niet zo zitten. Wachten het af maar je weet het nooit.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Micha,

Jouw verzoek staat op dit moment nog open. Zoals Hajar ook had aangegeven wordt er vanzelf contact met jou opgenomen zodra hier uitsluitsel over is. Wij kunnen dit verder niet sneller verwerken dan nu al het geval is.

Als er echter iets anders is waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag.
Hajar en David, ik wacht al bijna 2 weken op volgens mij een simpel verzoek, en zoals ik eerder zei: als je maar lang genoeg wacht is het einde contract vanzelf in zicht.. weet niet wat jullie definitie van klantenservice is maar een klant 2 weken laten wachten met een simpele vraag is natuurlijk geen service. Niet echt netjes maar verbaas me er niet over. Bij deze trek ik mijn vraag en verzoek weer in en wacht geduldig op einde contractdatum binnenkort. Bye bye
Reputatie 7
Badge +20
Hi Micha88,

Excuses dat je nog geen duidelijkheid hebt over jouw verzoek. Ik had je graag van een update willen voorzien, maar het verzoek staat nog steeds open. Ik heb de afdeling gevraagd om het verzoek nogmaals te bekijken.

Excuses voor het ongemak!

Reageer