Beantwoord

Wat is dat: razendsnel internet op je mobiel ?

• 11 juli 2011
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Reputatie 2
Beste mensen,

Ik ben van plan over te stappen van een BlackBerry naar een Samsung Galaxy S II.

De internetverbinding/dekking/snelheid met de BB was dramatisch slecht. Toch geven we T-Mobile nog één keer het voordeel van de twijfel en overwegen de Samsung Galaxy S II aan te schaffen. Een en ander in combinatie met een Relax 190 abonnement. Contractsduur: 1 jaar. Dus dat wordt flink bijbetalen

Maar nu de vraag - want in 'de winkel' bij ons op 't dorp, werd hier geen fatsoenlijk antwoord op gegeven (schandalig overigens

) -

Wat is nu de beste optie om min of meer zeker te zijn van "razendsnel internet op m'n mobiel" ?

Zélf dacht ik aan INTERNET PLUS; 'vast' uiteraard, want dat geklojo met flexibele bundels die dan zgn. maandelijks aan- en uitgezet kunnen worden, kosten in de praktijk alleen maar ergernis en extra geld.

1) Ik heb op de site gelezen "Download: tot 3,6 Mb/s", maar wat houdt dat in de praktijk nou precies in ?

2) Hoe en waar kan ik dit zelf een beetje controleren en in de gaten houden ?

3) Wat is de relatie tot de 190 min / sms / mms / MB uit mijn RELAX-abonnement ?

Ik realiseer me dat dit dus3 vragen zijn

Wie waagt zich hieraan, op de maandagmorgen. Mag ook middag, avond of nacht zijn hoor; 'k heb nog even de tijd.

Bvd
icon

Beste antwoord door EsthervD 12 juli 2011, 15:56

@Spaansepeper
Wanneer de download snelheid tot 3,6 Mb/s is wil dit zeggen dat je niet sneller kunt internetten dan het aanbod van 3,6 Mb/s. Je kunt via My T-mobile niet nakijken hoeveel Mb's je hebt gebruikt. Voor de snelheid kun je eventueel een speedtest doen.

Wanneer je een Relax 190 zou gaan gebruiken, kun je hiermee 190 eenheden gebruiken. 1 Eenheid staat dan voor een belminuut, sms, mms of 1 Mb internet verbruik.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
TOCH JAMMER, dat telkens als je op dit forum iets vraagt wat te maken heeft met "je beltegoed / je belgedrag in de gaten houden" er niemand thuis is by T-Mobyle !

Hoe zou het nou toch komen, dat er hier op dit forum zo verschrikkelijk gejammerd en geklaagd wordt ?

Hoe zou het nou toch komen dat zoveel jeugd financiëel naar de filistijnen gaat vanwege het gebruik van hun mobieltjes, e.d.?

Overlaadt ze met prachtige nieuwe telefoontjes, met gratis dit en gratis dat, maar owee als je iets vraagt over de kleine lettertjes.

Een goed verstaander heeft een half woord nodig. Of begrijpen we dat bij T-Mobyle ook niet ?
Reputatie 5
@Spaansepeper
Wanneer de download snelheid tot 3,6 Mb/s is wil dit zeggen dat je niet sneller kunt internetten dan het aanbod van 3,6 Mb/s. Je kunt via My T-mobile niet nakijken hoeveel Mb's je hebt gebruikt. Voor de snelheid kun je eventueel een speedtest doen.

Wanneer je een Relax 190 zou gaan gebruiken, kun je hiermee 190 eenheden gebruiken. 1 Eenheid staat dan voor een belminuut, sms, mms of 1 Mb internet verbruik.
Reputatie 2
Dank je wel, Esther

Reageer