Beantwoord

Welk tariefplan na overzetten?

• 17 januari 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Ik ben in december overgezet van flex naar ss-sb. (Basis + onbeperk nl + 120eu) Maar welk prijsplan is nu van toepassing? Ik zie er 6. Allemaal met een bepaalde begin en einddatum.

Ik zoek nl de sms en internetkosten in het buitenland. De sms heb ik wel gevonden. (Gratis/incl in zone 1) Maar hoe zit het met het 64kb internet? Alleen in nl of ook in zone 1? En hoe stel ik dit juist in?

Mss lees ik er overheen, maar weet ook niet precies waar te kijken.
icon

Beste antwoord door iamPuk 17 januari 2016, 23:31

De basis snelheid van 64kb is van toepassing op mobiel internet in Nederland. Voor het gebruik van mobiel internet in het buitenland kan je een Travel & Surf pas aanzetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
De basis snelheid van 64kb is van toepassing op mobiel internet in Nederland. Voor het gebruik van mobiel internet in het buitenland kan je een Travel & Surf pas aanzetten.
Helder. Dank.

Blijft de vraag over welk prijsplan er van toepassing op al diegene die in december zijn overgezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey TdK,

Je bent omgezet op 16 december, dus je kunt het prijsplan van 7 december 2015 tot en met 12 januari 2016 aanhouden voor jouw tarieven.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan even weten!

Reageer