Beantwoord

Wijzigen bundel mislukt

  • 10 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Probeer al een tijd om mijn internetbundel te wijzigen. Maar krijg elke keer de melding dat het mislukt is, waar ligt dat aan en wat kan ik eraan doen ?? Wilde mijn internetbundel aanpassen van internet S, naar internet M met 3 gb.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 augustus 2016, 16:39

Hoi Patje1404,

Mijn collega David heeft inmiddels in jouw andere topic gereageerd op jouw vraag. Zou je daar naar kunnen kijken? Wil je in het vervolg jouw vraag niet in meerdere topics plaatsen? Op die manier houden we het forum overzichtelijk 🙂 Dankjewel!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Patje1404,

Mijn collega David heeft inmiddels in jouw andere topic gereageerd op jouw vraag. Zou je daar naar kunnen kijken? Wil je in het vervolg jouw vraag niet in meerdere topics plaatsen? Op die manier houden we het forum overzichtelijk 🙂 Dankjewel!

Dit topic gaat op slot.