Beantwoord

Wijzigen bundels mislukt

• 30 juli 2016
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Beste t-mobile guru''s

Ik probeer al enkele dagen mijn bundels te wijzigen maar krijg iedere keer het bericht dat het mislukt is. Zou graag mijn belbundel willen verlagen naar 120 min en mijn internetbundel willen verhogen naar 20gb. Zouden jullie mij hierbij willen helpen?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 augustus 2016, 11:06

Hi Whitefang,

Welkom op ons Forum!

T-Mobile guru at your service!

Wat vreemd dat het jou zelf niet lukt om de bundels te wijzigen. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan lukt het mij wel. Ik heb nu in ieder geval je belbundel verlaagd naar 120 minuten. Aangezien je nieuwe tegoed op de 6e in gaat ontvang je nu dus je 120 min naar verhouding. Op 6 augustus ontvang je weer je volledige 120 minuten. Je databundel heb ik verhoogd naar 20GB dus je kan lekker netflixen of los gaan met PokemonGo. 😛

Is hiermee alles naar wens? Let me know als ik nog iets kan betekenen voor je! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Whitefang, welkom op het klantenforum.

De T-Mobile Moderators zijn momenteel niet aanwezig op het forum. Als het niet zoveel haast heeft, zou je kunnen wachten tot dit topic opgepakt wordt. Anders kun je even op de contactpagina kijken of je het wat sneller geregeld krijgt.
Bedankt voor de reactie. Ik wacht wel tot het wordt opgepakt. Kan ook eventueel naar de winkel gaan als het te lang duurt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Whitefang,

Welkom op ons Forum!

T-Mobile guru at your service!

Wat vreemd dat het jou zelf niet lukt om de bundels te wijzigen. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan lukt het mij wel. Ik heb nu in ieder geval je belbundel verlaagd naar 120 minuten. Aangezien je nieuwe tegoed op de 6e in gaat ontvang je nu dus je 120 min naar verhouding. Op 6 augustus ontvang je weer je volledige 120 minuten. Je databundel heb ik verhoogd naar 20GB dus je kan lekker netflixen of los gaan met PokemonGo. 😛

Is hiermee alles naar wens? Let me know als ik nog iets kan betekenen voor je! 🙂
Hey dank je wel. Nee voor de rest geen vragen meer. Wel apart dat t zo wel werkte. Het is gelukt daar gaat t om. Dank je wel.

Reageer