Beantwoord

Wijzigen bundels mislukt

• 10 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Probeer al een tijd mijn internetbundel aan te passen maar krijg elke keer de melding dat het mislukt is. Waar ligt dat aan en wat kan ik daaraan doen ? Heb nu internetbundel S maar wilde graag overstappen naar internetbundel M met 3gb.
icon

Beste antwoord door Andyjezuit 10 augustus 2016, 10:59

als je inlog op mijn T-Mobile en dan naar bundel aanpas gaat de bundel gelijk in een beste tip is om je bundel gelijk op je tegoed datum te doen krijg gelijk volledig je bundel is ook makkelijk met factuur anders hebt de wijzigen naar verhouding berekend tot je te goed datum
Bekijk origineel

6 reacties

als je inlog op mijn T-Mobile en dan naar bundel aanpas gaat de bundel gelijk in een beste tip is om je bundel gelijk op je tegoed datum te doen krijg gelijk volledig je bundel is ook makkelijk met factuur anders hebt de wijzigen naar verhouding berekend tot je te goed datum
Ja klopt probeer ik ook. Maar krijg elke keer de melding bundel aanpassen mislukt. Gebruik de app van T-mobile, gaat het misschien niet via de app ??
Het is gelukt.
Via de app gaat het dus niet.
Heb het nu via de website gedaan 😉
Oké is nu gelukt ik deed ook via de website mijn bundel om hoog via de app bij mijn werkt meestal wel hebt je hem wel ge-update ?
En trouwens ik zal niet bellen in de loop middag anders hebt je best kans dat je buiten je bundel belt want nu word alles verekkend naar verhouden tot na 12 uur nacht dan zal je kunnen bellen meestal
Reputatie 7
Badge +20
Hey Patje1404,

Goed te zien dat het ondertussen al opgelost is! 🙂 Het hoort echter ook via de App te kunnen. Heb je de laatste update van de app? Zou je deze anders opnieuw op kunnen starten?

Bij bellen is dit inderdaad wel zo, Andyjezuit, maar het gaat in dit geval om een databundel. Hierbij ontvang je de nieuwe bundel, maar dan min het aantal MB's dat je al verbruikt had.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Reageer