Beantwoord

Wijzigen telefoon en oude verkocht

• 7 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1011 Bekeken

Mijn mobiele telefoon met nummer [verwijderd door moderator] is verkocht aan het bedrijf dat ook mijn bedrijf heeft overgenomen. Dit is geschied op 29 maart 2019. Heb zelf een nieuwe telefoon en nieuw nummer [verwijderd door moderator]. Wijzigingen gedaan zoals jullie site vermeld maar krijg nu nog steeds de factuur van mijn oude nummer en wordt automatisch bij mij afgeschreven. Als ik zoek op oude nummer blijkt deze niet meer bij mij vermeld te staan. Wat gaat er fout ?????En hoe lossen wij dit op..... groet Mart M.
icon

Beste antwoord door TAVL 7 mei 2019, 12:01

Goedemorgen @11juni1950,

Het is niet handig om geboortedatum, volledige naam en telefoonnummer op een openbaar forum te gebruiken. Dit werkt phishing en ID fraude in de hand. Ik raad aan de nummers te verwijderen. Heb een mod verzocht de nickname aan te passen.

Als dit om een zakelijk gebruik gaat, dan kun je hier het beste contact opnemen met de zakelijke helpdesk. Webcare hier kan enkel consumentengegevens nalopen. Contactmogelijkheden hiervoor zijn via de link te vinden.

Helpt dit je op weg?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @11juni1950,

Het is niet handig om geboortedatum, volledige naam en telefoonnummer op een openbaar forum te gebruiken. Dit werkt phishing en ID fraude in de hand. Ik raad aan de nummers te verwijderen. Heb een mod verzocht de nickname aan te passen.

Als dit om een zakelijk gebruik gaat, dan kun je hier het beste contact opnemen met de zakelijke helpdesk. Webcare hier kan enkel consumentengegevens nalopen. Contactmogelijkheden hiervoor zijn via de link te vinden.

Helpt dit je op weg?

Reageer