Vraag

Wijzigen van toevoeging aan abonnement

• 8 mei 2016
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Waar in mijn account kan ik zien op welke datum ik een toevoeging aan mijn abonnement kan beeindigen? Ik kan immers maandelijks wijzigen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Klomen01,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat dit je eerste post is. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent.

Het klopt dat je één keer per maand je bundel kan wijzigen. Dit kan via My T-Mobile bij Bundels aanpassen. Op dit moment zou je jouw belbundel kunnen wijzigen en/of een andere voordeelbundel kunnen toevoegen. Je internetbundel kun je nu niet wijzigen omdat je die op 30 april hebt toegevoegd en dus al een wijziging hebt doorgevoerd. Vanaf 12 mei kun je weer je bundel wijzigen, want op elke 12e van de maand ontvang je weer nieuw tegoed en kun je weer één keer per maand een wijziging doorvoeren.

Let er wel op dat je factuur er anders uit kan zien na een wijziging. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Dank je wel !
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Als je nog weer nodig hebt dan kun je altijd terecht op ons Forum!

Ps: Zou je jezelf willen voorstellen in het voorsteltopic? We zijn wel benieuwd naar wie je bent! :8

Reageer