Vraag

wijziging abonnement ongedaan maken

• 4 januari 2014
  • 6 reacties
  • 360 Bekeken

ik ben recent overgegaan van
250min
250sms
500mb
naar een Smart 420 
               1GB  internet
Mij is verzekerd door de jonge man van de T-mobile Klantenservice dat ik daarbij mijn kortingen zou behouden 
Je raad het zeker wel die zijn dus foetsie en ik zit met dubbele kosten nu.
Wie weet hoe ik dat terug kan veranderen en dat ik mijn kortingen weer terugkrijg
Karin

6 reacties

Reputatie 5
@KW08111957 de korting wordt nooit weergegeven op My T-Mobile. Dit vind je alleen terug op je factuur. Je zult de korting dus terugzien op je eerst volgende factuur. Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.
Hoi Tom ik heb gekeken op my Tmobile daar staat wel mijn oorspronkelijke tariefplan in maar nog steeds met het hoge bedrag zonder de korting erop.
Weet jij wanneer dat zichtbaar word?
Ik heb al twee mega hoge facturen die zijn geincaseerd en zit niet op een derde te wachten .
Mag ook aannemen dat ik dat geld ook kwijt ben en met deze nog niet zichtbare aanpassing tevrede moet zijn.
Karin
Reputatie 5
@KW08111957 ik heb je prijsplan voor je gewijzigd, de korting is er inderdaad al ingezet door mijn collega Monique. Ik hoop dat wij je zou naar tevredenheid hebben geholpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum.
hoi Tom
Ik heb inmiddels een sms van de Tmobile klantenservice binnen van Mevr Monique .
Ze schrijft dat ik tot einde abonement uit coulance tot 17 mei 2015 een korting van €20,89 krijg op het abonement.
Ik heb geen idee of dit betekent dat het op korte termijn word aangepast of dat zei zelf mij terug zet naar het oorspronkelijke abonement.
Hoop dat je hier nog iets mee kunt
Vriendelijke groeten Karin 
hoi Tom
ik bedank je voor je reactie in deze.
doordat op het moment dat ik info wou krijgen vanwege evt uitbreiden internet en minder bel/sms heb ik op 30-10-2013 contakt met de klantenservise opgenomen .
verder hoef ik het niet uit te leggen lijkt mij.
de shock was groot toe ik de eerste factuur na wijzeging ontving en heb gelijk klantenservise opgebeld daar kreeg ik van een vriendelijke mevrouw te horen dat hij zo hoog was omdat ik veranderd was van tariefplan en ik pas in januari 2014 weer een factuur zou krijgen.
omdat ik niet weet hoe dat verder gaat heb ik het aanvaard wat ze vertelde
nou de 2e factuur kreeg ik al op 24 december en die loog er ook niet om.
verder heb ik op 3 en 4 Januari 2014 weer contakt opgenomen met de klantenservise vanwege de hofe facturen en dat mij iets anders was verteld voor de wijzeging van het tariefplan.
Ik zou heel graag terug willen naar mijn orginele tariefplan inc de kortingen die daar op zaten.
vriendelijke groeten Karin
Reputatie 5
@KW08111957 Welkom op het T-Mobile forum.

Wat vervelend om te lezen dat er een miscommunicatie is ontstaan over de voorwaarde van het omzetten van het prijsplan. Ik wil je aanbieden om je terug te zetten naar het oorspronkelijk afgesloten abonnement. Hou er dan wel rekening mee dat de tegoeden naar verhouding worden verrekend. Neem voor een uitgebreide uitleg hierover deze pagina goed door. Graag verneem ik van jou, nadat je deze informatie hebt doorgenomen, of ik het abonnement kan wijzigen naar het oorspronkelijk afgesloten abonnement.

Reageer