Beantwoord

Wijziging bundel

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Mijn contract is op 16 febr verlopen en sindsdien autom verlengd. Nu wil ik het abbo wijzigigen, maar vanaf welke datum gaat het nieuwe abbo dan in?
icon

Beste antwoord door Rosan1 16 juni 2015, 10:23

Oef dat durf ik niet te zeggen maar als je inlogd op de My t mobile pagina (op een computer/laptop) dan zie je staan in het linker rijtje Bundels aanpassen.
Daar zie je gelijk wat je doet en wat de kosten worden als ik het goed kan zien.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste M4rc wil je echt verlengen dus weer een vast contract voor 1 of 2 jaar of wil je je bestaande abonnement aanpassen?

Beide gaan in jouw geval nagenoeg direct in wel ontvang je de bundels naar rato!
Bestaande abbo wil ik aanpassen, heb nu onbeperkt en wil naar minder bellen en meer Gbytes
Reputatie 6
Badge +13
Dan gaat dat idd snel in maar kies dan echt bundels aanpassen en geen verlengen oid!
Krijg je daar bericht van?
Reputatie 6
Badge +13
Oef dat durf ik niet te zeggen maar als je inlogd op de My t mobile pagina (op een computer/laptop) dan zie je staan in het linker rijtje Bundels aanpassen.
Daar zie je gelijk wat je doet en wat de kosten worden als ik het goed kan zien.
Je kunt of kijken op my t mobile of even contact opnemen met de klantenservice. Die kunnen jou daar wel verder mee helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey M4rc,

Ik zie dat het ondertussen verhelderd is! :)

Je wijziging gaat inderdaad per direct in en wanneer je dit zelf doorvoert krijg je hier wel een bevestigiging in beeld van en wij ook in ons systeem!

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het weten!

Reageer