Beantwoord

Wijziging bundel aankoop

• 22 januari 2015
  • 6 reacties
  • 604 Bekeken

Wat gaat TMobile doen aan de onverwachte verandering in de bundel aankoop.
Ik vind het onbeschoft om eerst iemand drie dagen aan het lijntje te houden door te zeggen dat er problemen zijn met de website.
En dan moeten we er achter komen dat de aankoop van de bundels gewijzigd is.
Nu kan je dus nog maar een belachelijke 1000 mb kopen voor € 7.50 ipv 10000 mb voor € 4.50.
Er rest ons niet veel anders dan dit abo op te zeggen.
icon

Beste antwoord door DavidK 27 januari 2015, 13:41

Hoi Bootpieloot,

Ik heb even met mijn collega gesproken en die gaf ook aan dat er contact was opgenomen.

Omtrent deze wijziging is er ook een brochure gestuurd, om zo meer informatie te geven. Ik ga er dus vanuit dat je na je bericht nog bent geinformeerd en dat de vraagtekens nu weg zijn genomen! :)

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dit natuurlijk nog graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Waarom reageert er nu niemand van TMobile, of is het een lastige vraag. Een stijging van ruim 1500% is ook moeilijk te beantwoorden denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bootpieloot,

Ik snap je verontwaardiging over zo'n aanzienlijke verhoging!

Momenteel ben ik er hard mee bezig om uit te zoeken waar deze verhoging vandaan komt en of hier iets aan te doen valt. Zodra ik een antwoord heb zal ik zo spoedig mogelijk weer van me laten horen!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bootpieloot,

Ik heb even met mijn collega gesproken en die gaf ook aan dat er contact was opgenomen.

Omtrent deze wijziging is er ook een brochure gestuurd, om zo meer informatie te geven. Ik ga er dus vanuit dat je na je bericht nog bent geinformeerd en dat de vraagtekens nu weg zijn genomen! :)

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dit natuurlijk nog graag van je!
Avond,

Nou de vraagtekens zijn niet weggenomen.
Wij zijn een scheepvaart bedrijf wat zijn zaken runt van boord uit, daarnaast leeft er ook een gezin aan boord, dan is 10gb niet veel, wij verbruiken heel wat meer wat hebben we dan aan 1gb bijkopen voor €7.50 tegen voorheen 10gb voor €4.50. Ik kan niet begrijpen dat er nou niet 1 provider is die daar eens rekening mee wil houden, we hebben ze allemaal al gehad zo ook in het buitenland en het is iedere keer overal hetzelfde gezeur. Wij kunnen nu eenmaal geen kabel of glasvezel achter het schip hangen voor een vaste verbinding. Waarom iets wat goed werkte voor ons weer opheffen.
Wat ik er nog aan toe wil voegen is het volgende.
Als er nu eens een provider die voor van mij part voor €100 of 120 euro een onbeperkt internet abbo aanbied denk ik dat dit voor heel wat schippers een oplossing is. Vergeet niet dat er minstens 6000 scheepvaart bedrijven zijn, nu weet ik wel dat dit niet veel voorsteld maar iedere € omzet is er 1 lijkt mij.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Bootpieloot,

Ik snap dat je hier veel vragen over hebt en graag meer informatie wilt!

Aangezien het hier om een zakelijke bundel gaat kun je voor verdere vragen terecht bij je persoonlijke accountmanager.

Hopelijk komt er een passende oplossing voor jouw probleem! 🙂

Reageer