Beantwoord

Wijziging bundel Basis Sim

• 17 januari 2017
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Mijn abonnement loopt deze maand nog 5 dagen.
Nu heb Iluk gisteren mijn belminuten aangepast van 300 naar 150 min. met de veronderstelling dat deze wijziging over 5 dagen ingaat. Tot mijn verbazing zie ik zojuist dat het nu al is aangepast.

Vraag: hoe zit het dan met mijn reeds betaalde abonnement van 300 min?

Opmerkelijk: Daar ik nog zoveel belminuten had heb ik gisteren ipv vast mobiel maar gebeld, waardoor mijn minuten voor de komende dagen wel erg weinig zijn.
Vraag: GRAAG ABONNEMENT TERUGZETTEN NAAR 300 MINUTEN!!!!
icon

Beste antwoord door Rosan 17 januari 2017, 10:28

Beste Desge een verandering zoals jij die deed gaat altijd gelijk in.
Verder krijg je beide bundels naar rato dus van de 300 minuten krijg je een deel en van de 150 krijg je ook een deel.
De rest vervalt zoals je gemerkt heb maar ook de factuur zal anders zijn door de wijziging want je betaalt ook naar rato.
Je krijgt dus voor de eerste 25 dagen een deel van de 300 minuten en voor de overige 5 dagen ontvang je een klein deel van de 150 minuten.
Globaal zul je voor de eerste 25 dagen zo 'n 250 minuten hebben gehad en de overige 5 dagen zo'n 25 minuten.
(300 delen door 30 en dan dus 25 keer die uitkomst en dat idem voor de 150 maar dan met 5 keer de uitkomst van)
Ik kan jouw data's ed niet inzien dus dit is een globale berekening op basis van wat je verteld.
Hier wat meer info de factuur na wijziging,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Desge een verandering zoals jij die deed gaat altijd gelijk in.
Verder krijg je beide bundels naar rato dus van de 300 minuten krijg je een deel en van de 150 krijg je ook een deel.
De rest vervalt zoals je gemerkt heb maar ook de factuur zal anders zijn door de wijziging want je betaalt ook naar rato.
Je krijgt dus voor de eerste 25 dagen een deel van de 300 minuten en voor de overige 5 dagen ontvang je een klein deel van de 150 minuten.
Globaal zul je voor de eerste 25 dagen zo 'n 250 minuten hebben gehad en de overige 5 dagen zo'n 25 minuten.
(300 delen door 30 en dan dus 25 keer die uitkomst en dat idem voor de 150 maar dan met 5 keer de uitkomst van)
Ik kan jouw data's ed niet inzien dus dit is een globale berekening op basis van wat je verteld.
Hier wat meer info de factuur na wijziging,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DesGe,

Onze Klantexpert heeft jou van een correct en volledig antwoord voorzien. Had je haar informatie al helemaal doorgenomen?

Het is mij alleen niet geheel duidelijk waar je de 5 dagen verwerking terug had gevonden? Als je via My T-Mobile een wijziging doorvoert staat er namelijk ook aangegeven dat dit per direct gebeurt. Houd hier dus in het vervolg rekening mee. Op dit moment kunnen wij jouw bundel niet terugzetten, omdat dit één keer per maand kan. Op 16 februari kun je dus, als je zou willen, jouw bundel weer wijzigen.

Tot slot wil ik je nog op onze huisregels wijzigen, want het gebruik van caps lock staat gelijk aan schreeuwen en is niet toegestaan op ons forum. Ik wil je dan ook vragen hier in het vervolg rekening mee te houden en dit achterwege te laten.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.

Reageer