Nu heb Iluk gisteren mijn belminuten aangepast van 300 naar 150 min. met de veronderstelling dat deze wijziging over 5 dagen ingaat. Tot mijn verbazing zie ik zojuist dat het nu al is aangepast.
Vraag: hoe zit het dan met mijn reeds betaalde abonnement van 300 min?
Opmerkelijk: Daar ik nog zoveel belminuten had heb ik gisteren ipv vast mobiel maar gebeld, waardoor mijn minuten voor de komende dagen wel erg weinig zijn.
Vraag: GRAAG ABONNEMENT TERUGZETTEN NAAR 300 MINUTEN!!!!
Beste antwoord door Rosan
Verder krijg je beide bundels naar rato dus van de 300 minuten krijg je een deel en van de 150 krijg je ook een deel.
De rest vervalt zoals je gemerkt heb maar ook de factuur zal anders zijn door de wijziging want je betaalt ook naar rato.
Je krijgt dus voor de eerste 25 dagen een deel van de 300 minuten en voor de overige 5 dagen ontvang je een klein deel van de 150 minuten.
Globaal zul je voor de eerste 25 dagen zo 'n 250 minuten hebben gehad en de overige 5 dagen zo'n 25 minuten.
(300 delen door 30 en dan dus 25 keer die uitkomst en dat idem voor de 150 maar dan met 5 keer de uitkomst van)
Ik kan jouw data's ed niet inzien dus dit is een globale berekening op basis van wat je verteld.
Hier wat meer info de factuur na wijziging,
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur