Beantwoord

Wijziging bundel en verbruikstatus

• 20 januari 2017
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Op de 19e van de maand ontvang ik altijd mijn nieuwe tegoed. Nu heb ik gisteren, op de tegoed-datum mijn belbundel aangepast van onbeperkt naar 120 minuten. Op het moment dat ik dat deed had ik 1x gebeld, voor 21 secenden. Daarna heb ik nog 3 telefoontjes gepleegd en van deze 4 telefoontjes wordt aangegeven dat ze binnen het bundel vallen.
Hoe kan het dan dat ik nu € 0,82 overige kosten heb voor 3 telefoontjes die ik 's avonds heb gepleegd?! Deze moeten dan toch ook binnen het bundel van 120 minuten + EU vallen?!
Ik snap er helemaal niks van. Pas ik de bundel aan op de tegoed-datum om te voorkomen dat ik door de na-rato berekening extra kosten krijg, krijg ik alsnog extra kosten aan mijn broek! Ik mag toch echt hopen dat dit een vergissing is en krijg het graag uitgelegd.
icon

Beste antwoord door iamPuk 20 januari 2017, 09:46

Hou er rekening mee dat de belstatus een vertraging heeft. Zo kan het zijn dat je extra kosten hebt die er niet horen te zijn. Vaak zie je dit na aanpassing van een bundel bijvoorbeeld. Binnen enkele dagen is de belstatus vaak weer gecorrigeerd. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Ik zie nu ook dat er ipv Bellen 120 minuten NL + EU in het verbruiksoverzicht 120 minuten EU wordt aangegeven. Dat klopt dus niet! Dat is niet waar ik mijn bundel naar had aangepast. Ik ga er dan ook vanuit dat de overige kosten ten onrechte berekend worden. Graag bevestiging hiervan.
Ik zie nu dat er een correctie heeft plaatsgevonden. Het juiste belbundel wordt vermeldt in het verbruiksoverzicht en de overige kosten zijn verdwenen. Dat is mooi.
Reputatie 2
Badge +13
Hou er rekening mee dat de belstatus een vertraging heeft. Zo kan het zijn dat je extra kosten hebt die er niet horen te zijn. Vaak zie je dit na aanpassing van een bundel bijvoorbeeld. Binnen enkele dagen is de belstatus vaak weer gecorrigeerd. 🙂

Reageer