Beantwoord

Wijziging op lopende contract

Ik hoop dat ik in het juiste topic zit maar ik kan niet terugvinden wanneer een wijziging op het al bestaande contract in gaat.
Op 19 juli heb ik mijn internetbundel aangepast en ben benieuwd per welke datum mijn nieuwe bundel in gaat?
icon

Beste antwoord door WillemE 23 juli 2013, 11:53

@ Nimilo

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je dit even navraagt! Een wijziging van je huidige abonnement gaat per direct in. Ik zie dat je op 19/07 de Onbeperkt Internet Voordeelbundel hebt toegevoegd, die is dus ook meteen actief geworden. Dit is ook zichtbaar wanneer je inlogt op My T-Mobile en je onder 'mijn abonnement' kiest voor 'bekijk je abonnement'. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
@ Nimilo

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je dit even navraagt! Een wijziging van je huidige abonnement gaat per direct in. Ik zie dat je op 19/07 de Onbeperkt Internet Voordeelbundel hebt toegevoegd, die is dus ook meteen actief geworden. Dit is ook zichtbaar wanneer je inlogt op My T-Mobile en je onder 'mijn abonnement' kiest voor 'bekijk je abonnement'. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 🙂
Dank voor de snelle reactie, ik was even nieuwsgierig aangezien ik op 20-07-2013 nog een bericht kreeg dat ik nog een beperkt aantal MB's te gebruiken zou hebben.
Reputatie 5
@Nimilo dat is het aantal MB's dat je tegen de volle snelheid kunt gebruiken. Vervolgens zal je geactiveerde Onbeperkt Internet Voordeelbundel in werking treden. Je kunt dan tegen een snelheid van 64kbps onbeperkt gebruikmaken van mobiel internet totdat je databundel weer wordt gereset.

Reageer