Beantwoord

Zakelijk abonnement en roaming

• 22 september 2017
  • 6 reacties
  • 252 Bekeken

Wat ik ook probeer, ik krijg roaming in Spanje op mijn zakelijk abonnement niet aan de praat. Als ik WiFi uitzet krijg ik geen verbinding met de site van Tmobile en als ik WiFi aanzet krijg ik de melding dat ik niet wordt herkend.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door iamPuk 23 september 2017, 10:22

Uit je screenshot op te maken ben je een "eindgebruiker" en heeft je werkgever een aantal opties geblokkeerd. Je werkgever of vertegenwoordiger is dan de enige die dit kan oplossen voor je.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Wel toestel heb je ? .
iPhone6
Ik ben in inmiddels een slag verder: ik heb een waardeloos zakelijk abonnement waar gratis roaming in het buitenland is uitgesloten. Lekker dan. Het lukt me bovendien ook niet om een travel&surf pas te kopen. Klopt het dat daar een blokkade op zit. Zie bijgevoegde printscreen.
Reputatie 5
Badge +14
Daar lijkt het wel op , ik ken dat abonnementen niet wat je hebt maar je zou dat wel veranderen op my-tmobile volgens mij.
Op my-tmobile krijg ik de melding dat ik geen travel&surf kan kopen omdat ik in Nederland zou zijn. Terwijl ik direct na de landing een 'Welkom in Spanje' smsje kreeg en wel kan bellen via provider Movistar.
Reputatie 2
Badge +13
Uit je screenshot op te maken ben je een "eindgebruiker" en heeft je werkgever een aantal opties geblokkeerd. Je werkgever of vertegenwoordiger is dan de enige die dit kan oplossen voor je.

Reageer