Beantwoord

Zakelijk contract verlengen naar particulier

Goedemorgen heb nu een zak abb en kan deze inmiddels verlengen. Nu zie ik dat je alleen nog meer qua inhoud zak abb hebt met bellen naar Amerika etc. Heb ik niet nodig. Heb nu een zakabb welke gelijk is qua inhoud aan de destijds particuliere abb.

Vraag is dit nog steeds mogelijk (dus een particulier abb zak afsluiten). Mocht dit niet gaan kan ik dan "verlengen" naar een particulier abb?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 maart 2019, 11:48

Hoi Hugossie1980,

Top dat je al het een en ander aan het uitzoeken bent!

Ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt gehad met mijn collega's! Het is in dit geval inderdaad het handigst om dit even via de zakelijke klantenservice te regelen, omdat zij hier veel meer inzicht hebben dan ik. Zo weten we zeker dat je het juiste en passende aanbod krijgt. ☺

Mocht ik je toch ergens anders mee verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hugossie1980,

Top dat je al het een en ander aan het uitzoeken bent!

Ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt gehad met mijn collega's! Het is in dit geval inderdaad het handigst om dit even via de zakelijke klantenservice te regelen, omdat zij hier veel meer inzicht hebben dan ik. Zo weten we zeker dat je het juiste en passende aanbod krijgt. ☺

Mocht ik je toch ergens anders mee verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer