Beantwoord

Zeer traag internet 4g+

  • 27 maart 2017
  • 1 reactie
  • 359 Bekeken

Ik heb een 2 jarig abonnement met onbeperkt internet maar bijna overal is het internet echt heel traag, alleen via wifi is het redelijk tot goed, ik heb meerder malen test gedaan en de snelheid komt niet verder dan 0,05 mbps dit is echt veel te laag , ik zou dit graag opgelost zien.
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 27 maart 2017, 18:31

Hallo Wimston,



Heb je een internetbundel bij je abonnement? Er is namelijk een verschil tussen de "standaard onbeperkte verbinding" die erg traag op een 64 kbps loopt en de data-bundel die je een beperkte maar snelle hoeveelheid data geeft.



Ik vermoed dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en nu geen data-bundel erbij hebt gekozen. Dan is het inderdaad niet veel sneller dan de 64kbps (en je verliest meestal iets op de verbinding zelf) dan een 0,05 mbps / 50kbps. Je kan een bundel kiezen in je My T-Mobile en deze toevoegen aan je abonnement. Wat betreft 4G+, dat is net als de snelweg... tenzij je betaald voor een lege weg is het 'file-rijden' met de rest.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Wimston,

Heb je een internetbundel bij je abonnement? Er is namelijk een verschil tussen de "standaard onbeperkte verbinding" die erg traag op een 64 kbps loopt en de data-bundel die je een beperkte maar snelle hoeveelheid data geeft.

Ik vermoed dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt en nu geen data-bundel erbij hebt gekozen. Dan is het inderdaad niet veel sneller dan de 64kbps (en je verliest meestal iets op de verbinding zelf) dan een 0,05 mbps / 50kbps. Je kan een bundel kiezen in je My T-Mobile en deze toevoegen aan je abonnement. Wat betreft 4G+, dat is net als de snelweg... tenzij je betaald voor een lege weg is het 'file-rijden' met de rest.

Reageer