Beantwoord

06 terughalen

Hallo medewerkers van T-mobile. Ik zit momenteel met een erg groot probleem. Ik ben onlangs van abbonement veranderd. En ik heb er voor gekozen om mijn 06 nummer NIET te behouden. Achteraf enorm stom van me. Want ik kan niet meer bij mijn iCloud en mijn Instagram account. Oftewel ik kan niks meer met mijn iPhone 6S. Ik heb een WhatsAppje gestuurd naar het oude 06 nummer. en gelukkig gebruikt niemand het nummer nog. Is het mogelijk om op een of andere manier toch het nummer nog terug te krijgen? Als dit mogelijk is wil ik zelfs opnieuw klant worden van jullie met dit nummer. Mijn telefoon is onbruikbaar geworden. Ik ben momenteel op vakantie en kan dus niks. Kan ik dit nummer nog terug krijgen of even voor verificatie dat ik mijn accounts terug kan krijgen? Ik ben jullie dan voor eeuwig dankbaar.. Het is ook nog geen 2 weken geleden dat mijn abbonement is beindigd. Het nummer wordt nog niet gebruikt. Ik heb er een Whatsappje naar gestuurd. 1 vinkje.

Met vriendelijke groet,

Cem Cift
icon

Beste antwoord door cemcift 1 december 2018, 11:08

Heb een chat gehad met een zeer vriendelijke medewerker Maarten. Mijn abbonement wordt 13 december pas stop gezet. Aanvraag is al gedaan. Godzij dank. Voor mensen die dezelfde vraag hebben. De gene op wie ze naam het contract staat kan in de Tmobile shop per direct simkaartje afhalen voor 10,- en online bestellen voor 5,-
topic mag gesloten worden!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Cem,

Heb je geen enkele herstel optie ingesteld toen je 2 Factor Autorisatie instelde?

Of je je nummer nog terug kan krijgen weet ik niet, antwoord op die vraag laat ik aan een moderator over.

Wellicht heb je nog iets aan deze tip:
https://support.apple.com/en-us/HT204921

Groet, Folkert
Bedank voor een zeer snel antwoord Folkert. Helaas blijft iCloud mij vragen om een 06 verificatie van dat nummer. Terwijl ik nog steeds in de e-mail zelf kan en hetzelfde geldt voor instagram. En dat is op het moment nog mijn grootste zorg. Want het is niet zomaar een instagram account..

Met vriendelijke groet,

Cem
En het kan alleen nog via dit telefoonnummer. Wachten dus even het antwoord van een Moderator af. Of ik dit telefoon nummer dus terug kan krijgen. En als het moet even Sim Only voor een maandje dat maakt me niks uit. Ik las ergens dat na het beëindigen van je abbonement je nummer 2 maanden wordt vastgehouden en dan weer wordt vrij gegeven. Kan iemand dit bevestigen? En stel dat ik even een Sim Only abbonement kies. Kan ik dan dit nummer opgeven? Kan dit überhaupt nog opgelost worden?
Heb een chat gehad met een zeer vriendelijke medewerker Maarten. Mijn abbonement wordt 13 december pas stop gezet. Aanvraag is al gedaan. Godzij dank. Voor mensen die dezelfde vraag hebben. De gene op wie ze naam het contract staat kan in de Tmobile shop per direct simkaartje afhalen voor 10,- en online bestellen voor 5,-
topic mag gesloten worden!
Reputatie 7
Badge +15
Mooi dat het allemaal gelukt is!

Reageer