Beantwoord

0900,0906,0909

• 4 september 2018
  • 8 reacties
  • 1540 Bekeken

Hallo, waarom als ik steeds een 09 nummer bel hoor ik steeds "deze oproep is niet toegestaan bel voor meer info klantenservice" ik heb het bij blokkades uit gezet in de app maar het werk gewoon niet..
icon

Beste antwoord door Hajar 5 september 2018, 10:12

Hi Rishently,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er aan de hand is en ik zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Als je de blokkade verwijderd wilt hebben dan kun je je openstaande bedrag voldoen. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Laat je even weten of het zo lukt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rishently,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er aan de hand is en ik zie dat je een betalingsregeling hebt lopen. Bij een betalingsregeling wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Als je de blokkade verwijderd wilt hebben dan kun je je openstaande bedrag voldoen. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Laat je even weten of het zo lukt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Hallo, ik wil graag gebruik maken van 0900 en 0906 nummers.
Ik heb het niet geblokeerd in mijn t-mobile thuis, kan dit gedeblokeerd worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Brouwer1965 

Ik wil graag met je meekijken. Heb je een mobiel of Thuis abonnement? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer of Thuis klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik of er een blokkade actief is. Kan je trouwens naar geen enkele 0906 nummers bellen of gaat het om een specifiek nummer? 

Ik hoor graag van je!

Ik heb je gister al een prive bericht gestuurd.

Hi @Brouwer1965 

Ik wil graag met je meekijken. Heb je een mobiel of Thuis abonnement? Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer of Thuis klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik of er een blokkade actief is. Kan je trouwens naar geen enkele 0906 nummers bellen of gaat het om een specifiek nummer? 

Ik hoor graag van je!

Krijg ik nog een reactie?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Brouwer1965 

Ik zie dat het om een Thuis vraagt gaat dus heb mijn collega gevraagd om de blokkades te verwijderen. Ik ben namelijk verantwoordelijk voor alle Mobiele vragen. Ik verwacht dat je binnen 24 uur weer kan bellen naar 0906 en 0909 nummers. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @Brouwer1965 

Ik zie dat het om een Thuis vraagt gaat dus heb mijn collega gevraagd om de blokkades te verwijderen. Ik ben namelijk verantwoordelijk voor alle Mobiele vragen. Ik verwacht dat je binnen 24 uur weer kan bellen naar 0906 en 0909 nummers. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hallo, hij doet her nog steeds niet hoor.

Hi @Brouwer1965, ik ben er gelijk voor je ingedoken! De nummers die je probeert te bellen, die staan in de lijst van fraude-gevoelige nummers. Wij blokkeren deze nummers om te voorkomen dat jij onverwachts een hoge rekening krijgt, vandaar dat je deze nummers niet kan bereiken. 

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! :)

Reageer