Beantwoord

0900 blokkade

• 29 juli 2016
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Mijn toestel staat ingesteld op het toelaten van 0900-nummers. Dat is nodig omdat bijvoorbeeld mijn ziektekostenverzekeraar alleen met 0900-nummers werkt. Echter, wat ik ook probeer, bij het kiezen van een 0900-nummer krijg ik steeds in vier talen een stem die zegt dat het nummer niet is toegelaten. Kan dit aan de SIM-kaart liggen? Wie heeft hier ook last van?
icon

Beste antwoord door toetsie 29 juli 2016, 19:56

Kan het zijn dat je via je My T-Mobile zelf een blokkade hebt ingesteld?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Kan het zijn dat je via je My T-Mobile zelf een blokkade hebt ingesteld?
Kan het zijn dat je via je My T-Mobile zelf een blokkade hebt ingesteld? Ook dat staat op toestaan van 0900-nummers
Reputatie 6
Hoi Klaas,

Geen definitieve oplossing, want daarvoor moet een modje in het systeem kijken.

Op DEZE pagina kun je alternatieve nummers opzoeken voor de 0900-nummers. Zo kun je de instantie toch bereiken.

Succes!
Thanks !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klaas,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik kijk graag met je mee!

Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat je vrijdag een collega hebt gesproken. Er is jou toen ook verteld dat je geen blokkades actief hebt staan en dus zou je wel moeten kunnen bellen. Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest? Zo ja, kun je daar wel mee bellen naar 0900 nummers? Heb je ook de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Mocht dat niet werken dan zet ik dit door naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder uitzoeken voor je.

PS: ik zie dat Koen je van een handige tip heeft voorzien. Is het daarmee toch gelukt om de instantie te bereiken?

Ik hoor graag van je. 🙂
Ik ontdekte zaterdag dat de 0900 nummers het gewoon weer doen. Inmiddels heb ik zojuist en softwareupdate gehad, en de 0900-nummers doen het nog steeds. Ik hoop dat dit zo blijft. Gr. Klaas
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klaas,

Wat fijn om te horen dat ze het toch wel doen. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons dan weten. 🙂

Reageer