Beantwoord

0900 blokkade opheffen

• 29 april 2017
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

Ik wil graag gebruik maken van 0900 nrs kunnen jullie me daarmee helpen ik kom niet verder
icon

Beste antwoord door Hajar 30 april 2017, 10:57

Hi Keeske,

Ik heb de blokkade voor 0906 nummers verwijderd. Je kan vanaf nu bellen naar deze nummers. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@HJM Ottink

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. In het vervolg kun je het bij één bericht per vraag houden, omdat we alle berichten op volgorde oppakken. Het is dan niet nodig om dezelfde vraag meerdere malen te stellen.

Dit topic gaat op slot, aangezien het een oud topic is.
ik wil graag gebruik maken van 0900 nummers, via de site is hij nog functioneel alleen via t-mobile.nl ook maybe dat ik hier gehoor aan krijg
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Stewy83,

Ik heb zojuist de blokkade voor je geactiveerd! Je kunt deze niet zelf verwijderen. Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten! 🙂
Beste heer/mevrouw,
graag heb ik hetzelfde als Senna; heel graag per onmiddelijk een permanente blokkering op 0906 die ik zelf niet kan verwijderen.
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Senna1994,

Ik heb de blokkade wederom voor je geplaatst op deze nummers en deze zou jij niet moeten kunnen verwijderen. Wij zullen dit dan ook niet meer voor je doen, gezien jouw vraag en ook het feit dat we al meerdere malen voor je ge(de)blokkeerd hebben. Hopelijk ben je hiermee geholpen! 🙂

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Beste,

Graag alle 0909/0906 etc nummer blokkeren. zodat ik ze zelf NIET kan DEBLOKEREN .

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi Keeske,

Ik heb de blokkade voor 0906 nummers verwijderd. Je kan vanaf nu bellen naar deze nummers. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉