Beantwoord

0900 blokkade verwijderen

• 23 januari 2016
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hallo er zit een blokkade op de servicenummers bij mij en zou deze graag verwijdert hebben.
Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Thalina 25 januari 2016, 15:00

Hoi Youri,

Ook namens mij welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt! Ik zie dat Pilovali al het een en ander heeft verteld. Er was nog een blokkade actief die alleen wij konden verwijderen. Deze blokkade heb ik meteen voor je verwijderd. Kun je je toestel voor de zekerheid even uit- en aanzetten? Dan zou alles weer moeten werken!

Laat je even weten of alles zo in orde is? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier kun je kijken als je blokkades actief hebt.
Als je abonnement jonger is dan twee maanden heb je standaard een blokkade voor 0900-nummers erop, een T-Mobile medewerker kan deze voor je verwijderen :)

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Youri,

Ook namens mij welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt! Ik zie dat Pilovali al het een en ander heeft verteld. Er was nog een blokkade actief die alleen wij konden verwijderen. Deze blokkade heb ik meteen voor je verwijderd. Kun je je toestel voor de zekerheid even uit- en aanzetten? Dan zou alles weer moeten werken!

Laat je even weten of alles zo in orde is? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reageer