Vraag

0900 en service sms

• 2 januari 2013
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Hoi.
Ik heb de volgende vraag. Ik kan al een tijdje geen smsjes meer sturen naar 2211(eweka) en ook niet naar het service nummer hiervan bellen.
Nu heb ik ook andere service nummers getracht te bellen. Maar helaas.

5 reacties

Reputatie 6
@tarpa

Welkom op het Forum!:)

Heel vervelend om te lezen dat je deze problemen ervaart! Ik heb zojuist voor je in de systemen gekeken en ik zie dat je geen blokkades hebt voor SMS-diensten, noch voor het bellen naar servicenummer. Het probleem kan te maken hebben met telefooninstellingen. Volg Toestelhulp om je instellingen handmatig aan te passen en wil je ons laten weten of het gelukt is? 🙂
Bedank.
Ik heb gekeken en geprobeerd maar nog steeds kan ik bv geen sms sturen naar bv 5511(facebook) en bv naar 2211(eeweka) Bij facebook nummer krijg ik te zien dat mijn provider dit blokeerd. Leterlijk staat er "Beste klant, je kunt geen gebruik maken van deze dienst, omdat je hiervoor geblokeerd bent. Blokade opheffen? Neem contact op met jouw mobiele provider." Ik heb het vandaag nogmaals geprobeer. Maar helaas
Beste T-mobile,

Ik heb hetzelfde probleem, ik wil een service sms sturen naar 5511 maar er staat ook dat dit geblokkeerd wordt. Terwijl ik dit uitgezet hebt tijdens het registreren. Ik heb de telefoon ook al meerdere keren uit en aan gezet, maar zonder effect.
Mvr, John
Reputatie 6
@tarpa & @Jmeerkamps

Heel vervelend dat je geen sms naar bijvoorbeeld 5511 kunt sturen. Echter is het zo dat alle 4-cijferige sms gezien wordt als SMS-dienst. Hier zit ook automatisch een blokkade op. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan moeten we SMS-Diensten deblokkeren met de risico dat je ongewenste SMS-Diensten kunt ontvangen.
Reputatie 5
Hoi.
Ik heb de volgende vraag. Ik kan al een tijdje geen smsjes meer sturen naar 2211(eweka) en ook niet naar het service nummer hiervan bellen.
Nu heb ik ook andere service nummers getracht te bellen. Maar helaas.

Niet als oplossing van het smsprobleem maar wel als optie voor Eweka: is een iDeal transactie op de site van Eweka een optie?

Reageer