Vraag

0900 nummers

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Hoi ik heb in mij app de 0900 nummers gedeblokkeerd en de telefoon opnieuw uit aan gezet maar hij is nog niet gedeblokkeerd zouden jullie er na kunnen kijken het gaat om mij nummer

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de blokkade voor 0906 nummers te verwijderen. Kun je nu weer bellen naar die nummers? Mocht je nog problemen ervaren kun je dan aangeven om welk nummer het gaat? Dan kijken we graag met je mee!
hoi het is nog niet gelukt heb het geprobeerd maar geeft aan dat het geblokkeerd is het gaat om 0906 nummers
Reputatie 7
Badge +17
Hi Ans,

Dankjewel voor je reactie. In ons systeem staat er geen blokkade dus ik ga graag met je opzoek naar een oplossing. Van welk toestel maak jij gebruik? Kun je alle 0906 nummers niet bellen of een specifiek nummer niet? Zo ja, om welk nummer gaat het dan? Welke foutmelding krijg je te horen?

Zijn een hoop vragen, maar zo kunnen we samen het probleem achterhalen. Ik hoor graag van je, Ans!
ik heb net een nieuwe iPhone x gekocht 1 week geleden het gaat mij om deze nummer en meer nummer met 0900 werken niet krijg te horen dat de nummer is geblokkeerd
0906-729 0027 dit is de nummer ook waarop die niet wilt werken
krijg ik nog een antwoord of?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ans90,

Op de Community kan het soms even duren voor je een reactie krijgt, het is namelijk geen chat. 😉

Waarom het bij álle nummers die jij belt niet werkt, dat kan ik op dit moment niet precies zeggen, want daar heb ik meer voorbeelden voor nodig. Heb je die nog voor ons?

Het telefoonnummer 0906-729 0027 is inderdaad geblokkeerd en dit is bij alle T-Mobile klanten. Wij werken namelijk niet mee aan dergelijke praktijken. Dat is dus de reden dat je dat specifieke nummer niet kunt bereiken. Voor andere nummers hebben we de nummers nog even nodig, zodat we kunnen kijken of hier hetzelfde voor geldt.

We zien jouw reactie met de andere nummers graag tegemoet, Ans!
hoe bedoelt u alle 0900 numemrs zijn even heb het rond gevraagd bij elke provider is het mogelijk
heeft u iets voor mij waar het in stond vermeld bij de contract of iets ?? bij mij staat er niks over in
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ans90,

Niet alle 0900/0906-nummers van Nederland zijn geblokkeerd voor T-Mobile klanten, zeker niet! Jij geeft echter aan dat je geen enkel servicenummer kunt bereiken, daarom heb ik voorbeelden nodig van de nummers die jij niet kunt bellen. Dan kan ik kijken of er eenzelfde soort reden voor is als het nummer wat je hebt doorgegeven.

Het gaat dus niet om alle servicenummers in Nederland, maar om de nummers die jij niet kunt bereiken. Daar hebben we voorbeelden van nodig. 🙂

Reageer